Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Black Ops 2 هم اکنون در صدر رای گیری پشتیبانی بازی های نسل قبل بر روی Xbox One
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  da957c5aca38dd90f0e60e2a6407518e1d31a383...pscale.jpg]

قابلیت پشتیبانی از بازی های نسل قبل Xbox One که چندی پیش در E3 به اطلاع رسانیده شد، یکی از بهترین مزیت های ممکن برای دارندگان این کنسول می باشد. طی نظر سنجی ای که اکنون درصفحه رسمی ایکس باکس در جریان است و قرار است که بنابر آمار این نظر سنجی بازی های بعدی به لیست پشتیبانی از بازی های نسل قبلی افزوده شود، بازی نسل هفتمی Call of Duty: Black Ops 2 ساخته استدیوی Treyarch با پیشی گرفتن از عنوان Red Dead Redemption که در هفته های گذشته صدر نشین این نظرسنجی بود، به مورد انتظار ترین بازی برای پشتیبانی توسط Xbox One تبدیل شده است. با ما در ادامه خبر همرا باشید.

اکنون که در حال خواندن این خبر هستید، Call of Duty: Black Ops 2 با بیش از ۷۸ هزار رای در جایگاه اول و عنوان جهان آزاد وسترن Red Dead Redemption که قبلا در جایگاه اول قرار داشت با کسب تقریبا ۷۶ هزار رای، با یک پله سقوط در رتبه دوم قرار دارد. جالب است بدانید که Call of Duty: Modern Warfare 2 پس از Skyrim در جایگاه چهارم قرار دارد و این خود نشان از محبوبیت بسیار زیاد این شوتر قدیمی دارد و همچنین این یک پیغام غیر مستقیم به Activision است که بار ها و بارها طرفداران این بازی خواستار بازسازی COD: MW2 بر روی نسل فعلی کنسول ها شده اند و هر بار Activision با جواب ها گنگ و نامفهوم به این درخواست ها پاسخ داده است،  هرچند که تفاوت های فراوانی در بین بازسازی یک عنوان و فراهم کردن قابلیت پشتیبانی بازی قدیمی بر روی یک سیستم جدید وجود دارد. Activision شرط بازسازی عناوین قدیمی سری ندای وظیفه را داشتن وقت اضافی و رغبت به انجام این کار تعیین کرده است!

تعداد بازی های Xbox 360 که قابلیت پشتیبانی توسط Xbox One را دارند، فعلا به ۲۱ بازی محدود شده اند و مایکروسافت برنامه دارد که بر اساس این قبیل از نظرسنجی ها بازی های جدیدی را در فصل تعطیلات به این فهرست اضافه کند. البته نتیجه این نظرسنجی هنوز قطعی نشده است و تا اعلام آخرین مدت زمان برای رای دهی، باید انتظار تغییر در جایگاه ها را داشت.
نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع