Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رئیس کمپانی Square Enix اعتقاد دارد تنها راه موفقیت بازی جدید داشتن دو پایان است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  square-enix_logo1.jpg]
نقل‌قول: تنها راهی که بازی جدید می تواند به یک موفقیت دستیابی پیدا کند این است که حداقل دو پایان داشته باشد.
این شرح حال سخنانی است که رئیس کمپانی Square Enix آقای Yosuke Matsuda در مورد عنوان تازه ی خود گفته است. مدیر این شرکت در مصاحبه ی خود با مجله ی Famitsu این موضوع را به عنوان "قانون سوم" خطاب کرد.
"ترویج IP جدید بسیار حائز اهمیت است" چیزی است که آقای Matsuda بسیار بر آن تاکید داشت، او در این مصاحبه گفت:
نقل‌قول: من اعتقاد دارم که ساخت یک عنوان بزرگ با صنعت گذشته نگر در مدت کوتاه بسیار مشکل خواهد بود، بسیاری از بازی ها در نسخه ی سوم خود یک وقفه ی طولانی داشتند یا کنار گذاشته شدند. البته این یک حقیقت است که در میان آنها موارد وارونه نیز وجود داشت.
یکی از آن موارد می تواند سری Kingdom Hearts نیز باشد که پس از گذشت سالها ما نسخه ی سوم عنوان را دیدیم و تنها دلیل ساخت آن پس از این طیف گسترده از وقفه ی زمانی برتری این نسخه نسبت به نسخه های قبلی بود.
آقای Matsuda همینطور ادامه داد:
نقل‌قول: شما حد اقل باید سه نسخه از یک IP را داشته باشید تا بتوانید وضعیت آن را قلمداد کنید. اگر عنوان سوم موفق بود پس می توان آن را یک فرانچیز موفق نامید.
ما این موارد را در اولین عملکرد کمپانی Square Enix در عنوان نقش آفرینی پیش رو با نام مستعار "project setsuna" خواهیم دید. ما زیاد راجع به این بازی نمی دانیم اما به هر حال میدانیم که به احتمال زیاد این عنوان شماره ی سومی خواهد داشت.
منبع