Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی درباره بخش‌های MyCareer ،MyLeague و Pro-Am بازی nba 2k16 منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  NBA-2K16-620x465.jpg]

امروز اطلاعاتی درباره بخش‌های MyCareer ،MyLeague ،MyPark و Pro-Am بازی nba 2k16 توسط نرم‌ افزار smartglass به بیرون درز کرد. 

اطلاعات مربوط به Pro-Am

طبق جزییات، Pro-Am بازیکن‌های ساخته شده توسط بازیبازان را در مقابل هم قرار می‌دهد. این بازیکنان به صورت ۵ نفر مقابل ۵ نفر و با قوانین nba با یکدیگر بازی خواهند کرد. شما می‌توانید با شرکت در این رقابت‌ها رتبه خود را در لیگ بهتر کنید. 

نقل‌قول:
شما همچنین می‌توانید یک قدم بیشتر بردارید. شما می‌توانید با یک تیم ساخته شده توسط خودتان به رقابت با دیگران پرداخته و رتبه‌ خود را ارتقا دهید. 

اطلاعات مربوط به MyCareer

داستان زندگی شما در MyCareer توسط Spike Lee نوشته و کارگردانی شده است. داستان شما در MyCareer از جایی آغاز می‌شود که شما در تیم بسکتبال دبیرستان خود بازی می‌کنید و پس از مدتی، دانشگاهی را برای بازی کردن انتخاب خواهید کرد. سپس اگر نمایش قابل قبولی داشته باشید، وارد nba می‌شوید. 

نقل‌قول: اما کار شما در این داستان آسان نیست و باید تلاش زیادی بکنید. داستان Spike Lee شما را آزمایش کرده و در شرایط رنج آور زندگی قرار می‌دهد. شما باید توانایی کنترل کردن پول خود، مشهوریت خود، وسوسه‌ها، اعضای خانواده، مطبوعات و طرفداران را داشته باشید. این داستان، داستانی است که بارها و بارها به طرق مختلف گفته شده است، شما ستاره داستانی هستید که فقط Spike Lee آن را تعریف می‌کند. 

اطلاعات مربوط به MyPark

MyPark به شما اجازه بازی در سه پارک در سه شهر را می‌دهد که در هر کدام، بسکتبال با قانونی متفاوت بازی می‌شود. زمین The Old Town به خاطر وجود بازی سرعتی در آن، معروف است. ولی در زمین The Rivet City Rough Riders بازی پرخاشگرانه، بی‌رحمانه و فیزیکی وجود دارد. در زمین Sunset Beach Ballers بازی‌هایی آرام و با شوت‌های دقیق در جریان است. 

نقل‌قول: شما کی وفاداری خود را از دست خواهید داد؟ شما کدام زمین و پارک را به عنوان خانه خود قبول خواهید کرد؟ عاقلانه انتخاب کنید و سپس خود را برای بازی با توپ آماده کنید. 

اطلاعات مربوط به MyTeam

MyTeam به بازیبازان اجازه می‌دهد تا بتوانند بازیکنان nba قدیمی و جدید را برای خلق یک تیم بسیار قوی و رقابت با تیم‌های دیگر، جمع آوری کنند. بازیبازان می‌توانند به صورت آنلاین به بازی در بخش Playoffs پرداخته و یا می‌توانند با بازیکنان مختلف در یک تیم، چالش‌هایی را به وجود آورند. 

نقل‌قول: تمام ستاره‌های حال حاضر nba و گذشته‌ آن را در یک تیم جمع آوری کنید و به رقابت‌های مختلف از جمله رقابت ۳ در مقابل ۳ آنلاین که بخش جدیدی به نام Gauntlet است، بپردازید. برای کمک کردن به نشان دادن سبک خودتان، MyTeam یک سیستم تیم سازی پویا را به شما معرفی می‌کند تا بتوانید تمام عناصر تیم خود از قبیل لباس، لوگوی لباس و زمین بازی را خودتان شخصی سازی کنید. 
MyTeam بخشی با مطالب تازه بسیار زیادی است. طی این مدت بازیکنان جدید و بخش‌های جدیدی برای کمک به شما، به این قسمت اضافه خواهند شد. 

همچنین قسمت‌های زیر به بخش MyGM امسال اضافه شده‌اند‌:
  • جابجایی تیم
  • ساخت پیشرفته تیم
  • SimCast Live
  • Staff Carousel
  • قرعه کشی‌های جدید Draft
  • Nba Draft جدید
  • ساعت اخبار
  • لیگ‌های تابستانه
  • نقل و انتقالات با شرکت ۳ تیم
در عکس زیر می‌توانید اطلاعات بیشتری را مشاهده کنید:

[تصویر:  nba-2k16-1024x648.jpg]

لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ ۲۹ سپتامبر سال جاری برای پلتفرم‌های Xbox One ،PS4 ،PS3 ،Xbox 360 و PC منتشر خواهد شد. 

Marius

خوش اومدید  :heart: