Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: رای گیری برای انتخاب بازی نسل قبل و بازسازی آن | Red Dead Redemption دیگر در صدر نیست
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Phil Spencer، رییس Xbox، توانست طرفداران این کنسول را با معرفی قابلیت اجرای بازی های نسل قبل بر روی Xbox one در E3 2015 هیجان زده کند. سپس مایکروسافت لیستی را از ۱۰۰ بازی منتشر کرد و اعلام نمود که بازسازی این عناوین، اولین عملکرد این قابلیت بود. پس از آن این شرکت یک نظرسنجی را برای انتخاب اولین عنوان برای بازسازی ایجاد کرد. ابتدا بازی Red Dead Redemption در صدر این رای گیری بود. البته امروز این بازی به رتبه دوم سقوط کرد و جای خود را به بازی دیگری داد. برای گرفتن اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
از همان ابتدا Red Dead Redemption با بازی Call of Duty: Black ops ll برای تصاحب رتبه اول، در رقابت بود که تا ساعاتی پیش، Red Dead Redemption پیروز این رقابت بود؛ اما در حال حاضر، Call of Duty: Black ops ll در رتبه اول قرار دارد.
تا به حال بازی Call of Duty: Black ops ll با ۷۸۰۰۰ رای در رتبه اول، Red Dead Redemption کمی عقب‌ تر از آن با ۷۶۰۰۰ رای در رتبه دوم، بازی Skrym با ۷۱۰۰۰ رای در رتبه سوم و بازی های Call of Duty: Modern Warfare 2 و Halo: Reach به ترتیب با تعداد رای ۶۳۰۰۰ و ۶۲۰۰۰، رتبه های چهارم و پنجم را در دست گرفتند.
در حال حاضر قابلیت پشتیبانی Xbox one از بازی های نسل قبل فقط برای اعضای پیش نمایش قابل استفاده است. شما می‌توانید با مراجعه به این لینک، به عنوانی که علاقه دارید بازسازی شود، رای بدهید.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا Call of Duty: Black ops ll این رقابت را خواهد برد یا Red Dead Redemption؟

منبع
اگه رد دد بشه که حروم ایکس باکس دارا ( شوخی کردم)
امیدوارم رد دد بشه تا بچه های این نسل کیف کنن