Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: در حال حاضر Bungie بر روی محتویات جدیدی کار می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اوایل امروز ما یک پیش نمایش از سلاح آینده موجود در گسترش دهنده جدید Destiny، یعنی The Taken King، از سوی Bungie مشاهده نمودیم. در حالی که هنوز The Taken King دو ماه با انتشار رسمی خود فاصله دارد، قسمتی کوچک از تیم Bungie از پروژه نقل مکان کرده و در حال کار بر روی پروژه ای جدید می باشند. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
طی مصاحبه ای با GamesRadar، رئیس بخش مهندسی Bungie، یعنی Luke Timmins، در پستی اعلام نمود که محتوای The Taken King ساخته شده است. وی اذعان داشت:
نقل‌قول:
در حال حاضر، اگر شما پنجره ای را شکسته و به صورت دزدی وارد Bungie شوید، تیمی مشغول را که شامل اکثریت استودیو می باشند، در حال کار بر روی The Taken King مشاهده خواهید کرد و سپس تیمی دیگر را مشاهده خواهید کرد. گروهی کوچک که در حال حاضر شروع به فکر کردن درباره ماجراجویی بعدی می باشند.
Bungie اعلام کرده است که آن ها برنامه هایی به مدت ۱۰ سال برای Destiny داشته و با نقل مکان کردن بخش کوچکی از تیم خود برای محتویات آینده، به نظر می رسد که آن ها به سختی به این امر پایبند هستند. صرف نظر از بخشی کوچک از تیم که در حال کار بر روی پروژه ای دیگر هستند، به احتمال زیاد ما شاهد محتویات اضافی جدیدی در سال جاری، پس از عرضه The Taken King خواهیم بود.
خوشبختانه تیمی که نقل مکان کرده است، پس از عرضه رسمی The Taken King می تواند درباره مسائل گوناگون پروژه جدید صحبت کند.
نظر شما در این باره چیست؟ به نظر شما پروژه بعدی با چه محوریتی خواهد بود؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.