Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با پیش خرید بازی Star Wars: Battlefront یک پوستر رایگان دریافت کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همگی آگاه هستیم که با پیش خرید کردن بازی های مختلف، می‌توان به موارد اضافه‌ای همچون پوستر، Season Pass و… دست پیدا کرد. امروز مشخص شد که با پیش خرید بازی Star Wars: Battlefront، می‌توانید یک پوستر رایگان دریافت کنید. برای گرفتن اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
سایت GameSpot تاکید کرد که تعداد این پوستر ها بسیار محدود می‌باشد. پس اگر هنوز این عنوان را پیش خرید نکرده‌اید، همین حالا اقدام کنید. باید گفت کسانی که به صورت آنلاین این بازی را خریداری کرده‌اند، برای گرفتن این پوستر باید از برگه‌ای پرینت گرفته و آن را به فروشنده تحویل بدهند تا بتوانند پوستر و بازی را دریافت کنند.
‌Dice و EA درباره صداگذاری بازی نیز صحبت کردند و گفتند که در تلاش هستند تا صدا های اصلی خود فیلم را به بازی بیاورند. همچنین تیم صداگذاری به طبیعت رفتند تا از آن الهام گرفته و در بازی استفاده کنند. برای مثال یکی از صدا ها، صدای باد بیابان است و یا صدای دیگری که در بازی موجود است، صدای آبشاری در سوئد و ساحلی در انگلستان می‌باشد.
همچنین این تیم، فقط از صدای طبیعت استفاده نکرده و گاهی در بازی، صدای حیوانات به گوش می‌رسد. Dice در تلاش است تا بتواند حس واقعیت را به بازیبازان القا کند.
در آخر شما را به دیدن تصویری از این پوستر دعوت می‌کنم:

[تصویر:  poster-289x428-101x150.jpg]

لازم به ذکر است که این بازی در تاریخ ۱۷ نوامبر سال جاری (معادل با ۲۶ آبان) برای پلتفرم‌های Xbox one ،PS4 و PC منتشر خواهد شد.

نظر شما در این رابطه چیست؟ شما نیز بازی را پیش خرید کرده‌اید؟