Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدل CUH-1200 کنسول PS4 در اروپا هم منتشر شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
مدتی قبل، سونی مدل CUH-1200 کنسول PS4 را معرفی کرد و تنها به مشخص کردن تاریخ انتشار این مدل، برای کشور ژاپن بسنده کرده بود. آنها بیان کرده بودند که این سری، به تدریج در سایر مناطق جهان نیز، منتشر خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
به تازگی، مدل جدید کنسول PS4 در منطقه اروپا نیز منتشر شده است. بر طبق اطلاعاتی که کاربران YouTube منتشر کرده اند،‌ تعدادی از این سری های جدید، در فروشگاه Game انگلستان و Mediamarkt کشور هلند، مشاهده شده است.
در فروشگاه Game، این مدل تازه با قیمت  ۳۴۹٫۹۹£ در دسترس می باشد. خریداران می توانند یکی از عناوین The Last of Us: Remastered, God of War 3: Remastered و Bloodborne را همراه کنسول، دریافت نمایند.
یکی از کاربران YouTube درباره بهبود هایی که در این سری جدید ایجاد شده، توضیحاتی داده است. به گفته او، اولین کنسول PS4 ای که او خریداری کرده بود بیشتر از حد معمول سر و صدا ایجاد می کرد. او به فروشگاه رفت و سری قدیمی را با این مدل تازه که صدای کمتری ایجاد می کند، تعویض کرد.
نقل‌قول:
این کنسول کاملا ساکت نیست، در واقع هر وسیله ای که یک فن داشته باشد مقداری صدا تولید می کند، حتی کنسول Xbox One نیز کمی صدا تولید می کند. تفاوت در این است که شما باید کاملا نزدیک کنسول شوید تا بتوانید، این صدا را تشخیص دهید.
او ادامه داد:
نقل‌قول:
مدل جدید PS4، در این زمینه مشابه Xbox One عمل می کند. می توان گفت که از اکس باکس وان ساکت تر است. کنسول اکس باکس وان در حالت بیکار، ۴۹db و مدل جدید PS4 در این حالت، ۴۵db صدا تولید می کند. البته این اندازه گیری خیلی دقیق نیست و من آن را به وسیله برنامه ای در تلفن همراهم، اندازه گیری کرده ام. بنابراین مدل تازه کنسول PS4 نسبت به Xbox One نزدیک به ۴db ساکت تر است. البته مزیت کنسول مایکروسافت این است که همواره به همین مقدار صدا ایجاد می کند و صدای ایجاد شده توسط کنسول، به کارهای انجام شده توسط کاربر بستگی ندارد.
او درباره سری قدیمی PS4 نیز صحبت هایی کرد:
نقل‌قول:
مدل قدیمی کنسول PS4 من در حالت Idle، به میزان ۵۶db صدا تولید می کرد. زمانی که سری جدید را تهیه کردم، به سرعت عنوان Rocket League را دانلود کردم و در حالی که هنگام بازی کردن این بازی در مدل قدیمی، صدای فن بالا می رفت، در مدل تازه کنسول کاملا ساکت است.
او همچنین به دکمه های فیزیکی اضافه شده نیز اشاره کرد:
نقل‌قول:
احساس می کنم این دکمه ها، از کیفیت بالایی برخوردار نیستند و حس خوبی که کار با دکمه های لمسی ایجاد می کرد را به کاربر منتقل نمی کنند.
لازم به ذکر است که این مدل جدید در اروپا، CUH-1216 و در آمریکا CUH-1215، نام خواهد داشت.
نظر شما درباره تغییرات صورت گرفته در سری جدید کنسول PS4، چیست؟ آیا حاضرید که مدل قبلی خود را با این سری جدید تعویض نمایید؟

منبع