Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Mass Effect Andromeda در Gamescom 2015 نمایشی نخواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  massandromeda-760x428-250x141.jpg]

به نظر می‌رسد که طرفداران بازی Mass Effect Andromeda باید زمان بیشتری برای دیدن یک گیم پلی از این بازی صبر کنند. برای گرفتن اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

Chris Wynn در صفحه توییتر خود اعلام کرد که Mass Effect Andromeda هیچ نمایشی در Gamescom 2015 نخواهد داشت. البته او قول داد که در Gamescom 2016 ما می‌توانیم Mass Effect Andromeda را مشاهده کنیم.
همچنین در صفحه رسمی توییتر این بازی، گفته شد که در اواخر سال جاری، اطلاعات بیشتری از این بازی دریافت خواهیم کرد. این بازی در زمستان ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد و در نتیجه ما می‌توانیم انتظار گرفتن اطلاعات زیادی از این بازی را داشته باشیم.
ما توانستیم اطلاعات کمی از این بازی را در صفحه رسمی توییتر این بازی، به دست بیاوریم. در این صفحه نوشته شده است که این نسخه از سری بازی Mass Effect، جاه طلبانه ترین نسخه خواهد بود و طرفداران می‌توانند زمان زیادی را صرف گشت و گذار در محیط بازی کنند. همچنین این نسخه از بازی در کهکشانی متفاوت در جریان است و در نتیجه می‌توانیم شاهد موجودات فضایی و سیاره های جدید باشیم.
البته EA اعلام کرد که در Gamescom 2015 کنفرانس خواهد داشت. به احتمال زیاد این ناشر، تمرکز خود را بر روی بازی هایی که در پاییز سال جاری منتشر خواهند شد گذاشته است زیرا در این تاریخ بازی های ورزشی زیاد و بازی های دیگری همچون: Star Wars: Battlefront و Need for Speed منتشر خواهند شد.
لازم به ذکر است که بازی Mass Effect Andromeda در زمستان سال جاری منتشر خواهد شد.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ آیا شما نیز منتظر نمایشی از گیم پلی این عنوان هستید؟