Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بخش کمپینگ عنوان Doom از قابلیت co-op پشتیبانی نخواهد کرد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  maxresdefault_0-250x141.jpg]

با وجود اینکه قابلیت محبوب co-op هر روز فراگیرتر می شود و در بازی های اخیر Far Cry 4 و Assassin’s Creed Unity امکان لذت بردن از آن وجود داشت، اما عنوان موردانتظار Doom از آن پشتیبانی نخواهد کرد. با ما در ادامه خبر  همراه باشد. 

گرد هم آمدن با دوستان در یک بازی و تار ومار کردن دشمنان هر چند که لذت بخش است، اما اگر منتظر استفاده از co-op برای بخش کمپینگ بازی Doom هستید، متاسفانه پشتیبانی از این قابلیت وجود ندارد. این موضوع در هنگام مصاحبه خبرنگار وبسایت PC Gamer در همایش QuakeCon با تهیه کننده اجرایی بازی؛ آقای Marty Stratton تایید شد. البته اینگونه نیست که این قابلیت در تمام حالات بازی موجود نباشد، بلکه به لطف مادها و ابزار Snapmap (ابزار SnapMap بدین معناست که می توانید نقشه هاى مخصوص خود، حالت هاى جدید برای بازی و به طور کلی تجربه ى DOOM را بازآفرینی کنید و این جهان جدید را با همه دوستانتان در همه پلتفرم های مقصد بازی، به اشتراک بگذارید) می توانید در نقشه های ساخته خود به بخش co-op دسترسی داشته باشید. همچنین به گفته آقای Stratton شما می توانید در قسمت Snapmap برای بخش تک نفره بازی نیز، مپ های جدیدی بسازید! وی در پاسخ به سوالی در مورد امکان ساخت نقشه برای بخش تک نفره اینگونه پاسخ داد:
نقل‌قول: بله در بعضی از موارد این امکان وجود دارد. فرایند بدین صورت است که شما در ابتدا یک Level Experience (تجربه سطحی) می سازید. سپس برای درست کردن آیتم های مربوط به بخش کمپینگ باید این Level ها را به هم وصل کنید و آن ها را در یک جا گرد هم آورید. درست مثل یک Playlist انتخابی! لزوما واجب نیست که اسلحه ها را از یک سطح به سطح دیگر ببرید، اینکار با شناسایی مجموعه اسلحه های شما توسط سیستم خودکار انجام میشود. برای گرد هم آوردن Level های مختلف لازم نیست که اینکار را دستی انجام دهید. حالا بیش تر به یک Playlist شبیه است.

ولی اینکار، یعنی ساختن مپ ها برای بخش داستانی، تشابهی به یک کمپینگ داستانی اصیل ندارد و بیش تر شبیه به یک سرگرمی و گرد هم آوردن سطح ها و آیتم ها می باشد. ولی آقای Marty Stratton افزود که:
نقل‌قول: این یک قابلیت تغییر پذیر است، چیزی است که قبل از عرضه بازی باید به آن فکر کنیم.
فعلا تنها یک چیز قطعی شده است و آن هم عدم وجود قابلیت co-op در بخش کمپینگ بازی Doom است ولی قابلیت های دیگر بازی جالب توجه به نظر می رسند.

نظر شما درباره ویژگی های سردرگم کننده این بازی چیست؟!


منبع