Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مشکلات شبکه Xbox LIVE همچنان ادامه دارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2495560-xboxlive_rgb_stacked_2013.png]

مشکلات شبکه Xbox LIVE که از دو روز قبل شروع شده اند و مایکروسافت نیز طی یک اعلام از آگاهی و تلاش برای حل مشکلات بوجود آمده خبر داده بود، به نظر می رسد تمامی ندارند و هر روز به این مشکلات افزوده می شود. با ما همراه باشید.

اگر اخبار روز های قبل را دنبال کرده اید، پس باید از آن نوشته طاقت فرسای “دسترسی محدود” هنگام ورود به شبکه مطلع باشید. حال خبر ها حکایت از مشکلات جدیدی مبنی بر دریافت نکردن Achievement های باز شده و عدم امکان خرید و دانلود محتواهای موجود در فروشگاه شبکه دارند. همچنین این مشکلات داد کسانی را هم که از قبل محتوا های دیجیتال را خریداری کرده بودند، برآورده است؛ زیرا امکان دانلود هیچ کدام از آیتم های فعلا میسیر نیست و مایکروسافت در واکنش به این مشکلات اینگونه پاسخ داده است:
نقل‌قول: آیا نمی توانید اشتراک ها و نرم افزار های موجود در فروشگاه را خریداری کنید؟ نگران نباشید! ما به شدت در حال تلاش برای بازگرداندن اوضاع در سریع ترین زمان ممکن به حالت عادی قبل هستیم.

به علاوه اگر در دسترسی به آیتم های خریداری شده و یا اجرای برنامه های محبوب Xbox نیز با مشکلاتی روبرو هستید، عذرخواهی ما را بپذیرید! افراد ما به پرداختن به این مشکلات نیز مشغول هستند. ما قدر دان صبور بودن شما هستیم و به محض اطلاع از پیشرفت فعالیت ها، اخبار را به شما اطلاع خواهیم داد.
مشکلات به اینجا ختم نمی شوند! فروشگاه های Xbox Music و Xbox Vide نیز با اختلالاتی در خرید، کرایه و پخش ویدویو ها و موسیقی ها مواجه شده اند. همچنین به گزارش خود مایکروسافت دامنه مشکلات شامل باز کردن و دریافت Achievement ها نیز -که در فوق ذکر گردید- شده است. مایکروسافت در این باره می گوید:
نقل‌قول: ما از اختلالات بوجود آمده در سیستم Achievement ها که گریبان بعضی از شماها را گرفته است مطلع هستیم و اطمینان می دهیم که تا حل تمام مشکلات در اسرع وقت به کوشش خود ادامه خواهیم داد. ما قدردان صبر شما هستیم. سپاس گزاریم!
ا توجه به مطالب فوق، تا حل تمامی مشکلات باید منتظر ماند و زمان دقیق آن نیز در هاله ای از ابهام قرار دارد ولی چیزی که معلوم است، تلاش مصمم مایکروسافت و تیم های فنی Xbox LIVE برای غلبه بر مشکلات می باشد. لازم به ذکر است که این اختلالات برای همه افراد پیش نیامده و ممکن است که بعضی از شما به راحتی به شبکه دسترسی داشته باشید. همچنین موارد فوق الذکر توسط خود مایکروسافت به تایید رسیده اند.

منبع