Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: پروفسور استیون هاوکینگ برای پاسخگویی به پرسش ها در Reddit حاضر می شوند!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Steve_Hawking.jpg]

فیزیکدان نظری نامدار؛ پروفسور استفان هاوکینگ برای اولین بار قرار است که با حضور در جلسه پرسش و پاسخ وبسایت معروف Reddit به سوالات حضار و کاربران پاسخ دهد. برای ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

این جلسه که به مدت یک هفته جریان خواهد داشت، در نوع خود بی سابقه خواهد بود. این نشست که با نام Ask Me Anything یا به اختصار AMA شناخته می شود، میزبان معروف ترین فیزیکدان زنده حال حاضر جهان؛ یعنی پروفسور Stephen Hawking خواهد بود که نامش با انتشار چندین کتاب و مطرح نمودن نظریه های بحث برانگیز بر سر زبان ها افتاده است. بر خلاف سایر مجالس AMA که اکثر اوقات مدت زمان محدود و کوتاهی دارند، آقای هاوکینگ از تاریخ ۲۷ ژوئیه (امروز) ساعت ۸ صبح به وقت آمریکای شمالی و ۱ بعد از ظهر به وقت انگلستان، تا ۴ اوت (۱۳ مرداد ماه) سوالات را از طریق وبسایت مرجع خبری بازی های رایانه ای و تکنولوژی، Reddit دریافت خواهند کرد و به پرسش های منتخب طی چند هفته آینده از طریق همین وبسایت پاسخ خواهند داد. همچنین انتظار می رود که عمده سوالات و همچنین بحث های وی درباره هوش مصنوعی و خطرات احتمالی آن مطرح باشد.

AMA توسط نوکیا و مجله Wired میزبانی می شود و شما می توانید پرسش های خود را از طریق همین پورتال مطرح کنید و شانس خود را بیازمایید.


منبع