Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی از عنوان کنسل شده سازندگان مترو منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
آن طور که به نظر می رسد، سازندگان سری مترو در حال ساخت عنوان دیگری نیز بوده اند که پس از مدتی و در مراحل ابتدایی ساخت خود، کنسل شده است. برای اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  deep6-250x141.jpg]


ساخت این عنوان که ظاهرا یک بازی تیراندازی در زیر آب بوده است، به دوران THQ بر می گردد و بازی با کد Deep6 شناخته می شود. داستان بازی مربوط به حوادث رخ داده پس از حمله بیگانگان به زمین، می باشد. طی این رخدادها آنها کنترل سیاره زمین را به دست گرفته و بر مردم، حکمرانی می کنند. شخصیت اصلی بازی باید برای نجات جان خود و دست یافتن به آزادی، تلاش کند تا به سطح زمین برسد.

بنا به دلایلی این پروژه نتوانست از مراحل اولیه ساخت، عبور کند. در سال ۲۰۱۳، آقای Danny Bilson که یکی از کارمندان سابق THQ می باشد، در مصاحبه ای با Edge بیان کرده بود که پروژه Deep6 قبل از اینکه ساخت آن به استودیوی ۴A Games محول شود، کنسل شده بود. در آن زمان استودیوی ۴A Games، به ساخت عنوان Metro: Last Light مشغول بود.

البته این اولین بار نیست که چنین موردی، رخ می دهد. در واقع در هر سال بسیاری از پروژه ها در مراحل آزمایشی باقی می مانند و ساخت آنها، به فراموشی سپرده می شود.

منبع