Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: یک کیبورد و موس ساده برای PS4 انتشار خواهد یافت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اینطور که به‌نظر می‌رسد، یک شرکت تولیدکننده لوازم‌جانبی ژاپنی، قرار است یک کنترلر جایگزین برای PS4 بسازد. البته این کنترلرها، شامل یک کیبورد نسباتا ساده و یک موس خواهند بود. برای اطلاعات بیشتر، با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
[تصویر:  ps4controller.jpg]
کنترلر کنسول PS4 یعنی Dualshocker، بدون‌شک یکی از بهترین وسیله‌ها برای بازی است اما وقتی صحبت از سبک FPS می‌آید، مطمئنا کیبورد و موس پادشاه می‌شوند. خوشبختانه، کمپانی ساخت لوزام‌جانبی ژاپنی بنام Hori این سخت افزار را به طور اصلاح‌شده، در اواخر سال جاری به کنسول‌های PS4 خواهد آورد که باعث می‌شود، بیش‌ترین خروجی را از شلیک‌های خود، بگیرید.
فرمانده تاکتیکی حمله (لقب این موس و کیبورد)یعنی این موس و کیبورد تخصصی، شامل تمامی دکمه‌های موجود در کیبورد و موس‌های سخت‌افزارهای PC می‌شود اما، از کیبورد موجود برای PS4 از مدل‌های اصلی بسیار ساده‌تر خواهد بود. در پایین نیز می‌توانید شما عکسی را از این بسته‌ی مخصوص PS4 ببینید.
[تصویر:  ps4controller-200x113.jpg]
خوب است که بدانید، این بسته برای‌ ژاپن در تاریخ 30 نوامبر مصادف با 9 آذر، و در 9 اکتبر مصادف با 17 مهر برای کنسول‌های PS4 منتشر خواهد شد. قیمت این بسته هم در ژاپن 120 دلار و در بریتانیا با قیمت 86.35 یورو فروخته خواهد شد.در اینجا هم می‌توان این بسته‌ را از آمازونِ بریتانیا خریداری کرد.

Source[url=http://www.psu.com/news/27622/PS4-gains-a-streamlined-keyboard-and-mouse-][/url]
ممنون بابت خبر

ببینید که موس و کیبورد کامپیوتر چی هستند که ps4 هم بهش پناه اورده