Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کنترل از راه دور PS4 رونمایی شد | همراه با نمادهای PlayStation
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید چند سالی از انتشار PS4 گذشته باشد ولی بالاخره، قرار است که به‌طور رسمی برای این کنسول یک کنترل از راه دور ساخته شود تا شاید، جابه‌جایی‌ها و تبادل اطلاعات را، مانند نسیمی ملایم کند. طبق اخبار جدیدی که به دستمان رسیده است ony قصد دارد، یک کنترل از راه دور را برای کنسول PS4 به بازار وارد کند که با بلوتوث فعال می‌شود و کاربران را قابل می‌سازد تا بتوانند محتویات رسانه‌ای خود را راحت‌تر و به‌طور مستقیم، با PS4 مبادله کنند.
[تصویر:  ps4_0.png]
این کنترل PS4، می‌تواند همزمان حداکثر از چهار دستگاه پشتیبانی کرده، و دکمه‌های اختصاصی Options، SHARE، HOME و Eject را داراست که کاربران را بلافاصله، به‌منوی XMB بر می‌گرداند. خوب است بدانید که XMB نام منوی اصلی تمامی کنسول‌های PlayStation می‌باشد و بخش جداگانه‌ای نیست. این کنترلر با این امکانات قرار است که در ایالات‌متحده آمریکا با قیمت ۳۰ دلار انتشار یابد البته، اخبار انتشار‌جهانی یا به‌قول معروف Launch این وسیله در بریتانیا و اروپای‌مرکزی، مطمئنا بعدا به‌گوش طرفداران خواهد رسید.
شما می‌توانید تصویر این کنترلر را هم ببینید:
[تصویر:  ps4controller1.jpg]
این وسیله توسط کمپانی Performenced Design Product ساخته شده و می‌توان آن را به جعبه‌های Set-Top، گیرنده‌های صوتی و تلویزیون‌های HD وصل کرد.

Source