Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعات جدیدی از برنامه ی Game Changers عنوان Star Wars Battlefront منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  wallpaper_sullust_1920x1080.jpg]

از زمان شروع ساخت ریبوت نسخه ی کلاسیک Star Wars Battlefront توسط EA و DICE اطلاعاتی راجع به برنامه ی Game Changers بازی و اینکه نسخه ی جدید قرار است چه پیشرفت و نوآوری هایی داشته باشد منتشر نشده و یا اطلاعات منتشر شده بسیار محدود می باشد.
حال برای پرداختن بیشتر به این موضوع کاربری در شبکه ی Reddit با نام مستعار The_Poolshark اطلاعاتی را در مورد برنامه ی Game Changers منتشر کرده است که خواندن آنها خالی از لطف نیست.
برای اطلاعات بیشتر با گیمفا همراه شوید.


"خب اینطور که معلوم است عده از افراد کمی در مورد عملکرد برنامه Game Changers گیج شده اند. بنابراین هدف من از ایجاد این پست معرفی این برنامه به مردم و اینکه چه کسانی درگیر این برنامه هستند می باشد."
وی افزود:

"اگر شما علاقه ای به دانستن این موضوع ندارید به پست رای منفی دهید تا از صفحه ی اصلی حذف شود اما من احساس می کنم همه ی ما به شناخت این برنامه نیازمندیم."

وی در ادامه توضیحات کلی در مورد برنامه ی Game Changers ارایه داد:

" برنامه ی Game Changers، به پروسه ای می گویند که طی آن مدیر انجمن گروهی از افراد مختلف را که تجربیاتی از عناوین گذشته ی سازنده و یا عناوین مرتبط دارند، انتخاب می کند تا از ابتدای ساخت یک بازی بازخورد هایشان را نسبت به آن ارایه دهند.
Sledgehammer، مدیر انجمن، لیستی از افرادی را که در برنامه های Game Changers قبلی حضور داشته اند، در اختیار دارد و از میان آنها تیم جدیدی را برای بازی انتخاب کرده است.
افراد تیمی که در برنامه ی بازی جدید حضور دارند متشکل از افرادی هستند که قبلا در ساخت بازی های سری Battlefield حضور داشته اند، افرادی که اطلاعات فراوانی راجع به سری Star wars و نسخه های Battlefront آن دارند و در پایان افرادی که در گسترش شبکه های YouTube و Twitch فعال بوده اند.
باز خوردهای این افراد از دیدگاه های متفاوت آنها نسبت به تجربیاتی که دارند نشات میگیرد و تمامی این افراد می دانند که اکثریت شما از وجود چه عناصری در بازی لذت میبرید."



"ما هیچگونه محدودیتی برای ارسال بازخوردهایمان نداریم و تاکنون بیشتر بازخوردها نسبت به بازی مثبت بوده است. ما در ماه های آپریل و ژوئن از استودیو دیدن کردیم و باید اعتراف کنم بازی با توجه به بازخوردهای ما پیشرفت بسیار قابل ملاحضه ای کرده بود و امیدواریم بازی گیمپلی لذت بخشی داشته باشد.تیم ما با توسعه دهندگان بازی بحث های مختلفی را راجع به عناصری که دوست داریم به بازی اضافه شود، انجام داده و نظرات خود را راجع به علایق طرفداران بازی بیان کرده ایم.
من اجازه ارایه جزئیات بیشتر رو ندارم اما می توانم به شما اطمینان دهم ما به بازی دسترسی داریم.
"

وی در پایان به بزرگترین ایراد این برنامه اشاره می کند:

"بزرگترین ایراد این برنامه دید منفی مردم نسبت به ماست و حتی بعضی ها پارا فراتر گذاشته و ما را "چاپلوسان EA" ختاب می کنند!
جدا از این موضوع، هدف من از پیوستن به گروه کمک به توسعه دهندگان بازی و شناساندن علایق ما گیمران و افراد علاقه مند به سری Star Wars بود.
من و بیشتر افراد تیم معتقدیم که بازی باید یک عنصر بسیار مهم را داشته باشد: جذابیت.
اما تعدادی از افراد گروه از سازندگان انتظار یک بازی مشابه با Battlefield 2 به همراه تعدادی قابلیت تکرای دارند و این دوگانگی نظرات مشکلات فراوانی را به وجود آورده است."

Star Wars: Battlefront در نوامبر سال جاری برای پلتفرم های PC، PS4 و Xbox one عرضه می شود.

منبع = Gaming bolt