Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بروزرسان 1.03 بازی Rocket League مشکلات زیادی از بازی را حل می‌کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
حتما یادتان هست که سازندگان بازی Rocket League همین امروز یک صفحه اختصاصی برای بازی ساختند که در آن، کاربران مشکلات خود را بازگو می‌کردند. حال مشخص شده که اینکار سازنده بازی یعنی Psyonix بی‌دلیل نبوده است آن‌ها می‌خواسته‌اند، مشکلات عمده کاربرا را در یک بروزرسان از قبل برنامه‌ریزی شده، حل بکنند. برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب مراجعه کنید.
[تصویر:  rocket_league_1-600x336.jpg]
اینطور که بنظر می‌رسد، بعد از اینکه سازندگان مشکلات بازیکنان را فهمیده‌اند، دست به کار شده و صفحه ای را منتشر کرده‌اند با این مضمون که این‌ها، مشکلات فهمیده شده هستند. حال در این صفحه این هم مشخص شده است که سازندگان سعی دارند اکثر این مشکلات را، در بروزرسان 1.03 بازی حل بکنند. شایان به ذکر است که بدانید این بهینه‌ساز، در هفته جاری انتشار خواهد یافت.
در زیر لیست مهم‌ترین مشکلاتی که در این بروزرسان یا به اصطلاح Patch برطرف می‌شود را می‌بیند البته باید گفت این لیست کامل و جامع نبوده و بعد از انتشار این شمماره از بروزرسان بازی، تمامی مشکلاتی که حل خواهد شد برای همگان معلوم می‌شود.
لیست مهم‌ترین مشکلات:
  • حل مشکل کرش کردن‌های متعدد کاربران Steam
  • بهینه‌سازی‌هایی در این بروزرسان (بروزرسان‌های بعدی) که رندرینگ منوی‌ اصلی را بهتر می‌کند و زمان "پایین آمدن بسیار سریع کیفیت منوی اصلی هنگام فعالیت بازیکنان" را کم می‌کند
  • اطلاع‌رسان انتشار اخبار به‌درستی بروزرسانی خواهد شد
  • حل مشکل دست نیافتن به اچیومنت "Far،Far Away"
  • حل مشکل قابل دسترسی نبودن اچیومنت "Virtuoso" در Steam
  • حل موارد زیادی از مشکلات "نامرئی‌شدن بعضی ماشین‌ها"
سازندگان بازی قول این را نیز دادند که سرورهای بیش‌تری بهبازی اضافه خواهند کرد و راهنمایی‌هایی در بازی قرار خواهند داد که بازیکن، نزدیک‌ترین سرور را نسبت به مکان خود انتخاب کند که این کار، مشکلات لگ زدن بازی را کمتر می‌کند.
خوب است که بدانید بازی Rocket League در حال حاضر برای کنسول نسل هشتمی PS4 و پلتفرم PC قابل دسترسی می‌باشد و شما می‌توانید نهایت لذت را از این بازی ببرید.

Source