Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بحث هفته | تحلیل یک بازی از دیدگاه شما در این هفته
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
راستشو بخوای بهش توجه نکن
باید منتظر نمرات اصلی باشیم که صد در صد هم عالی میشن، شک نکنید
وقتی سایتی که نمرش توی متاتتریک ثبت نمیشه پس نیاز به فکر کردن راجعش نیست
با نظر amir_pc موافقم
 نمره ي بدي نبود (عالي هم نبود) ولي خب بازم نبايد بهش توجه كرد
مهم اون لذتيه كه موقع بازي كردن بايد ببريم 
خدايي اين روزاي انتظار خيلي رو اعصابمه...
بحث هفته ی پنجم

Mad Max


استودیوی سازنده : Avalanche


تاریخ انتشار : 6 شهریور 94

سبک : اکشن / جهان باز / شوتر سوم شخص

توضیحات:

در این عنوان ما قرار است کنترل شخصی به نام Max  را در دست بگیریم. مردی تنها که در بیابان های بی آب و علف به دنبال انتقام گرفتن از گروه غارتگران به سرکردگی Scabrous Scrotus می باشد. بر اساس اطلاعات موجود از داستان این عنوان در ابتدای بازی قهرمان قصه ی ما مورد حمله ی این گروه وحشی و بیابان گرد قرار می گیرد و تمام وسایل و تجهیزات اش را در پی این رخداد از دست می دهد. در ادامه  Max  برای دست یابی به اهداف خود با افراد دیگری همچون [font=tahoma]Chumbucket مکانیک متحد می شود و بعد از تجهیز خود به واسطه ی ساخت و ابداع انواع سلاح های سبک و سنگین! گام در راه انتقام گرفتن از گروه های غارتگر بیابان می گذارد. همچنین اعلام شده است این گروه های غارتگر در بیابان زیر شاخه هایی دارند که هر یک از خوی و عادت خاص خود بهره می برد و سبب تنوع هرچه بیشتر روایت داستان و مبارزات بازی می شود.[/font]
[font=tahoma]شاخص ترین بخش بازی را  می توان گیمپلی آن خواند. گیم پلی که هم شامل استفاده سلاح های گرم می شود و هم مبارزات تن به تن. مبارزاتی که هر کدام جذابیت خاص خود را دارند و با آن سیستم دفاع و حمله ای که در تریلر ها دیده شده نظر مخاطبین بسیاری به این بخش از ساخته ی آوالانچ جلب شده است. در گیم پلی  Mad Max  سرعت، دقت و جنون و انفجار حرف اول را می زند! در مبارزه با دشمنان مختلف گاه باید پیاده باشید و گاه باید سوار بر ماشین جنگی خود با سایرین پیکار نمایید. دشمنان متنوعی که احتمالا مانع از تکراری شدن روند بازی شده و باعث دلچسب شدن هر چه بیشتر روند  Mad Max  خواهند شد.[/font]
[font=tahoma]در زمینه ی گرافیکی اگر قرار باشد از این ساخته ی استودیو آوالانچ توصیفی داشته باشیم باید بگوییم  Mad Max  در سطح خوب و قابل قبولی قرار دارد. کیفیت جنبه های بصری این عنوان نه آنچنان بالا است که شما را انگشت به دهان بگذارد و نه آنچنان ضعیف جلوه می کند که شما را از ادامه ی بازی دلسرد نماید. علاوه بر این مهمترین بخش بصری این عنوان یعنی به نمایش در آمدن صحنه های انفجار و تخریب شدن بسیار مناسب کار شده اند و کاملا پتانسیل راضی کردن مخاطبین را دارند که با در کنار هم قرار دادن این موارد و کیفیت و وسواسی که از تیم سازنده در طراحی بیابان یا بهتر است بگوییم محل رقم خوردن بازی دیده ایم با دیدی کلی می شود گفت نگرانی زیادی در مورد جنبه های بصری Mad Max  وجود ندارد. در مورد قسمت موسیقی و صداگذاری این بازی نیز می توان گفت تا به امروز همه چیز راضی کننده و امید بخش بوده و می شود با یک دید کلی و مد نظر قرار دادن صدا ها و موسیقی های شنیده شده در نمایش گیم پلی این بخش از بازی را کم نقص خواند. زیرا به نظر تیم سازنده توانسه است به خوبی آن حس انتقام جویی و تنهایی را در صدای  Max  و آن لحن تند و بی شرمانه ی غارتگران را در صدای دشمانان شما پدیدار کند و گذشته از موزیک هایی متناسب با این جو را نیز خلق نماید.[/font]

[font=tahoma]نکات روشن  :[/font]
[font=tahoma]گیم پلی جذاب - محیط بازی جالب به نظر می آید - گستره ی بالایی از آزادی عمل - مبارزات دلچسب.[/font]

[font=tahoma]نکات تاریک  :[/font]
[font=tahoma]داستان ممکن است کلیشه ای باشد - محیط بازی علارقم طراحی درست و بجایی که داشته است، احتمال می رود تکراری شود.[/font]

[font=tahoma]تصاویر بازی:[/font]

[font=tahoma][تصویر:  vcy1_3d4eb821771a6611bdb138ae7fc7bad297796147.jpg][/font]
[font=tahoma][تصویر:  gao6_mad_max_videogame_-_vehicular_combat.png][/font]
[font=tahoma][تصویر:  60ve_mad-max-game-1.jpg][/font]
بازی بسیار زیباس روی گرافیکش بسیار کار شده.
میتونه یک بازی موفق باشه و خودش رو نشون بده ولی من واقعا یه سوالی که برام هست بد بودن بهینه سازی بازیس خیلی بد بهینه کردن یک کویر و اسمان ابی به i5 و ۶ گیگ رم نیاز داره؟؟؟؟؟
در کل بازی داستان خوبی داره میتونه یکی از کاندید های گوتی باشه
[تصویر:  images?q=tbn:ANd9GcSQb0GUnOJ__guKKDlH29d...7qrNY4laEA]
یکی از بهترین بازی ها در سبک رانندگی هم میتونه بشه چون بیشتر با ماشین سر و کار داریم و اگه هندلینگ ماشین ها چیزی مثل فار کرای یا واچ داگز باشه واقعا باید ناراحت بشیم.
امیدوارم در کنار این گرافیک و گیم پلی هیجانی یک داستان و هندلینگ خوبی هم داشته باشیم.
بازی خوبی میشه(مثل جاست کاز) اما فضای بازی زیاد از حد بیروحه فیلمش که شاهکار بود امیدوارم تجربه خوب فیلمش رو خراب نکنه
البته سیستم مورد نیازش خیلی خیلی فضاییه!
گیم پلیش هم بر اساس تریلر ها جالب بنظر میاد. به علت زیاد بودن المان های گیمپلی(رانندگی،مبارزات تن به تن،شخصی سازی ماشین و خود مکس) امیدوارم بین المان ها توازن باشه.
گرافیکش هم خوبه و در حد نسل هشتم هستش اما تو کل تریلر ها فقط 2،3 تا رنگ دیده میشد: نارنجی،قهوه ای ،زرد و سفید همین!
احتمالا" فروشش هم تحت تأثیر متل قرار بگیره یا برعکس.
اولین نکته ای که در این عنوان توجهم رو جلب کرد نه گرافیک نه محیط و نه ماشین ها بود.
انفجار ها و تلفیق زیبای آتش و دود بازی بود که واقعا به نظرم بی نظیر و فوق العاده کار شده بودن.
 
به عنوان یه IP جدید که از روی یک فرانچایز موفق سینمایی ساخته میشه کار سختی رو پیش رو داره تا بتونه علاوه بر طرفدارهای فیلم، مخاطب عام رو هم به خودش جذب کنه.

اما نکته ای که واقعا از همون تریلر اول تو ذوقم زد خود کاراکتر مکس بود. تا اینجای کار با توجه به تریلر ها، نحوه صحبت کردن، صدگذاری اش و حتی طراحی چهره اش اصلا و ابدا جذاب نیست. به نظر میاد به کاراکتری شبیه به کانر در Assassin's Creed 3 تبدیل بشه که فقط تشنه انتقامِ و هیچ بُعد دیگه شخصیتی جز خونریزی نداره. به نظرم بهتر بود از خود استاد جرج میلر برای شخصیت پردازی کاراکتر مکس در این عنوان مشاوره میگرفتن. 
کاراکتر فعلی مکس در این بازی به هیچ وجه همانند Mel Gibson دوست داشتنی و Tom Hardy باور پذیر نیست.

به هر حال 6 روز دیگه تا انتشار بازی مونده و شخصا امیدوارم هر بازی که از آثار هنر هفتم اقتباس میشن در همون اندازه بتونن موفق ظاهر بشن.
همچنان منتظر نظرات شما هستیم!
عه بحثو ندیده بودم !!!

اولا یه تسلیت به خودم که سیستم به احتمال زیاد نکشه بازیو

دوم اینکه میتونه خیلی خیلی موفق باشه حتی بیشر از جاست کاز
چون همین ایده شخصی سازی که تو هر بازی ای باشه به تنهایی میتونه موفقیت یه عنوانو تضمین کنه
حالا اگه اون ایده رو ماشینا پیاده بشه که چه بهتر

امیدوارم حداقل در حد و اندازه یه open world خفن عمل کنه و مثله این مافیاعه نباشه

اگه نمره هاش خوب بشن شاید رفتم واسه ارتقا سیستم.
یه عنوان شاهکار از هر لحاظ از جمله گرافیک دیدنی و عالی و گیم پلی زیبا و پر از هیجان و اکشن.حتی نمی تونم فکرشو بکنم که توی دنیایی که در فیلمش نشون داده شد بتونیم Open World بگردیم و هر جا که دلمون خواست بریم.اسلحه هاش واقعاً عالی کار شدن و مشت زنی هم که واقعاً در خور این عنوان هست.ماشین سواری هم که مثل فیلم باشه دیگه هیچ ایرادی نمی تونی از این عنوان بگیری.سیستم آپگرید هم واقعاً خیلی خیلی به لذت های این عنوان اضافه کرده ولی یه جورایی شبیه بتمنم شده.مثلاً توی بتمن هم شخصیت اصلی و هم ماشین رو آپگرید می کردی که اینم دقیق همینطوریه.امیدوارم یه شخصی سازی ماشین توپ عینه GTA V داشته باشه که به دلخواه بتونیم قطعات ماشین رو عوض کنیم.در کل بازی خیلی خیلی جالبیه و یه نو آوری خیلی بزرگ توی صنعت گیم هست به نظرم.البته باید تا اومدن متاش صبر کرد و دید که آیا می تونه موفقیت فیلم رو تکرار کنه یا نه که به احتمال خیلی زیاد حتی از فیلم هم موفق تر می شه.
یک کلام: فوق العاده
گرافیکی عالی. یه بازی آخرالزمانی که جهان آزاده... عالی تر از این نمیشه!
من خودم فیلم سینماییش رو دیدم، یقیناً باید این نسخه رو تجربه کنم. این بازی داستانی عالی داره. اگه فیلمش رو دیده باشید، کاملا به حرفم پی میبرید! زیاد حرف نمیزنم فقط میگم که "" حتمن این بازیو تجربه کنید ""
صفحه‌ها: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10