Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: توضیحات Square Enix راجع به انحصاری بودن Rise of the Tomb Raider به صورت زمانی
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  28jsqxp1cbr7awj4znfd.jpg]

همان طور که احتمالا میدانید، جدید ترین نسخه از سری Tomb Raider، یعنی عنوان Rise of the Tomb Raider، قرار است که انحصاری زمانی پلفترم های مایکروسافت (Xbox One و Xbox 360) باشد، اما بعد از مدتی و در سال 2016 برای PC و PS4 نیز منتشر میگردد. مدیر کل بخش اروپایی و آمریکایی شرکت Square Enix نیز در رابطه با این مسئله گفته است که:
نقل‌قول:
انحصاری بودن Rise of the Tomb Raider برای پلتفرم های مایکروسافت به صورت زمانی، میتواند در ابتدا طرفداران را تا حدودی ناامید کند، اما در دراز مدت باعث رشد این سری میشود. امیدوارم طرفداران از این مسئله مطلع باشند که گرفتن چنین تصمیمی کار ساده ای نبوده است. من فکر میکنم که تصمیم گرفتن راجع به هر گونه همکاری در چنین سطحی نیاز به زمان زیادی دارد. این تصمیمی بود که ما خیلی آن را جدی گرفتیم و برای اتخاذ آن بسیار فکر کردیم. ما میدانستیم که این تصمیم میتواند در ابتدا و در مدت زمانی کوتاه باعث ناامیدی طرفدارن شود. 
اشتیاقی که مایکروسافت برای این پروژه دارد به استودیو سازنده (Crystal Dynamics) اجازه میدهد تا بازی بسیار خوبی که طرفداران میتوانند برای سال ها از آن لذت ببرند را ارائه دهد. همچنین همان طور که در ابتدا اشاره شد به رشد این سری نیز کمک میکند. چیزی که ما در مایکروسافت دیدیم، چیزی که به احتمال زیاد چندان شناخته نیست، اشتیاق فراوان مایکروسافت به سری Tomb Raider است. مایکروسافت در ساخت عناوین قبلی این سری نیز در مقیاس کوچک تری با ما همکاری داشته و همیشه از ما پشتیبانی کرده است. شور و اشتیاقی که مایکروسافت برای این سری، به خصوص Rise of the Tomb Raider، دارد، به ما این امکان را داده است تا به خوبی طرفداران را مجذوب Rise of the Tomb Raider کنیم.
Rise of the Tomb Raider در تاریخ 13 نوامبر 2015 برای Xbox One و Xbox 360 منتشر میشود.