Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: هدف سازندگان اجرای DOOM با رزولوشن 1080p و نرخ فریم 60fps بر روی کنسول ها می‌باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  doom_quakecon_4-1152x648-250x141.jpg]

امروز id Software، سازنده عنوان DOOM، اعلام کرد که DOOM، رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps را هدف گرفته است. این خبر باعث خوشحالی طرفداران این بازی می‌باشد که قصد دارند این عنوان را بر روی کنسول خود بازی کنند. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

id Software همیشه جزو سازندگانی است که می‌خواهد بازی هایش را با نرخ فریم ۶۰fps بسازد؛ زیرا بازی هایی نظیر DOOM و دیگر بازی های تیراندازی اول شخص، که نیاز به پاسخ سریع دارند، با نرخ فریم ۶۰fps لذت بیشتری را برای کاربران به ارمغان می‌آورند.
آقای Marty Stratton از کمپانی id Software در گفتگو با وبسایت گیم اسپات در مورد اینکه به چه دلیل کمپانی می‌خواهد این بازی با این تنظیمات اجرا شود، توضیح داد:
نقل‌قول:
هنگامی که شما یک بازی را می‌سازید، هزاران تصمیم می‌گیرید که بر عملکرد و ثبات تصاویر گرافیکی بازی تاثیر می‌گذارد. ما همیشه گفته ایم که خواهان اجرای بازی با سریع ترین حالت و بالاترین رزولوشن ممکن می‌باشیم.
وی افرود:
نقل‌قول:
برای ما رزولوشن ۱۰۸۰p و نرخ فریم ۶۰fps هدف اصلی می‌باشد و به همراه این هدف تیم تکنولوژی ما قصد دارد که بهترین تصویر از این بازی را در این نرخ فریم و رزولوشن به نمایش بگذارد.
Stratton اذعان داشت که اجرای بازی با این تنظیمات چیزی را به “احساس” بازی می‌افزاید. وی توضیح داد:
نقل‌قول:
من فکر می‌کنم که دادن یک تجربه کیفیت بالا و استوار به مشتریان و کاربرانمان مهم ترین موضوع است. این تجربه با کیفیت بالا برای ما نرخ فریم ۶۰fps می‌باشد. هنگامی که شما ساخت بازی را تمام می‌کنید و  این بازی به اندازه کافی حس خوبی نمی‌دهد، کند اجرا می‌شود و یک چیز در هم برهم از نبود تمرکز بر بازی از آب در می‌آید، آن وقت است که همه چیز خراب شده است و هیچ چیزی سرجای خودش نیست. ولی من فکر می‌کنم ما به هدف هایمان خواهیم رسید.
عنوان DOOM در بهار سال ۲۰۱۶ میلادی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۴ و اکس باکس وان عرضه خواهد شد.
منبع