Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Phil Spencer درباره مراسم Gamescom 2015 صحبت هایی کرده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Phil Spencer، رییس بخش Xbox کمپانی مایکروسافت، می خواهد به  Shanghai سفر کند تا در نمایش محلی ChinaJoy حضور پیدا کند. قبل از اینکه او آماده سفر شود در توییتر درباره نکات جالبی، صحبت کرده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  xbox-one-logo-wallpaper-1-ds1-670x377-co...50x141.jpg]


در اولین توییت او بیان کرد:
نقل‌قول:
آماده پرواز به سمت چین هستم. اولین بار است که در این نمایش حضور پیدا می کنم. منتظرم که عناوینی را که قرار است برای Xbox عرضه شود را نشان دهم و با استودیو های داخلی، صحبت کنم.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 27, 2015

او همچنین اشاره کرد که دوست دارد بازی های چینی بر روی کنسول ها، موفقیت کسب کنند:
نقل‌قول:
(در پاسخ به) @HammerOfGodz این همان موردی است که دوست دارم در آینده مشاهده کنم. خیلی خوب خواهد شد اگر استودیو های چینی بتوانند برای کنسول ها، عناوین موفقی را منتشر کنند.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 27, 2015

اگر منتظر پوشش زنده مراسم ChinaJoy توسط Xbox بودید، باید بگوییم که چنین اتفاقی رخ نخواهد داد. به این خاطر که فیل اسپنسر در جواب یکی از کاربران گفته است:
نقل‌قول:
@Stevo_safc فکر نمی کنم این اتفاق رخ دهد. متاسفم.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 27, 2015

آقای اسپنسر امروز برای آخرین بار، برنامه مایکروسافت در مراسم گیمزکام ۲۰۱۵ را مرور کرد. همه چیز برای یک نمایش عالی، مهیا شده است. او همچنین گفت که با مشاهده کردن عنوان Crackdown، نوعی حس نوستالژی در او ایجاد شده است. این به نوعی تایید کننده این موضوع می باشد که قرار است نمایشی از گیم پلی عنوان Crackdown، در مراسم Gamescom 2015 پخش شود.
نقل‌قول:
@TSobski آخرین بررسی برنامه های مراسم Gamescom امروز به پایان رسید و همه چیز، به مراحل نهایی خود رسیده است. هنگام دیدن گیم پلی بازی Crackdown حس بسیار خوبی داشتم.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 27, 2015

در آخر، آقای اسپنسر به نکته نسبتا جالب دیگری نیز اشاره کرد. طبق گفته های او، مایکروسافت برای گرفتن تصمیم نهایی در زمینه موقعیت مناسب برای پایان دادن به چرخه فعالیت کنسول X360، به زمان بیشتری نیاز دارد.
نقل‌قول:
@chmarrwalcott این سوال خوبی است و ما باید بیشتر درباره آن، بیندیشیم. در حال حاضر یک پاسخ قطعی نمی توانم بدهم، اما ما باید برنامه خود را اعلام کنیم.
— Phil Spencer (@XboxP3) July 27, 2015
 
منبع