Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: مدیر اجرایی PlayStation: رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰ در بازی ها تفاوت ایجاد می‌کنند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  uncharted-nathan-drake-collection-250x140.jpg]

چندی پیش سونی انتشار بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection را برای PS4 تایید کرد. این بازی متشکل از سه بازی قبلی این سری با گرافیکی بهتر و جزییات بیشتر است. در حالی که بسیاری از طرفداران، توسعه دهندگان و سازندگان می‌گفتند که تفاوت بین رزولوشن 1080p و 720p بسیار کم است، مدیر اجرایی PlayStation اذعان نمود که این دو تفاوت های زیادی با یکدیگر دارند. برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
او گفت رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰ تفاوت های زیادی را در بازی ایجاد می‌کنند. همانطور که گفته شد بسیاری از افراد با این ادعا مخالف هستند ولی باید واقعیت را پذیرفت. معمولا سازندگان و توسعه دهندگان از فریم ریت ۳۰ برای سینمایی تر کردن بازی استفاده می‌کنند. این ادعا توسط افرادی که بازی هایی را با فریم ریت ۳۰ به بازار می‌دهند بسیار رایج است.
در هر حال باید گفت که حالت معمولی و استاندارد ساخت بازی ها بر رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰ است. البته سازندگان برای رسیدن به این هدف در کنسول Xbox one دچار مشکل شده بودند ولی حال اینطور که به نظر می‌رسد سازندگان توانسته‌اند ساختمان سخت افزاری Xbox one را درک کنند زیرا بازی هایی همچون PES 2016 با رزولوشن ۱۰۸۰p و فریم ریت ۶۰ بر روی Xbox one اجرا خواهد شد.
نظر شما درباره این ادعا ها چیست؟ شما می‌توانید تفاوتی را بین رزولوشن ۱۰۸۰p و ۷۲۰p و یا فریم ریت ۶۰ و ۳۰ مشاهده کنید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

یه جورایی داره از کنسولش تبلیغ می کنه و می گه

900p کنسول وان کجا و  1080 کنسول ما کجا