Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بازی Armello از یک سپتامبر برای PC و PS4 قابل دسترسی خواهد بود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
شاید تابحال اسم این بازی به گوشتان نخورده باشد ولی ما شما را با این بازی آشنا خواهیم کرد. Armello یک بازی استرالیایی و صفحه دیجیتالی بسیار پرشور است که کمی قبل به Steam Early Access وارد شده بود. حال امروز، اعلام شده است که نسخه کامل بازی قرار است در تاریخ ۱ سپتامبر مصادف با ۱۰ شهریور، برای پلتفرم PC و کنسول PS4 منتشر شود.
[تصویر:  armello.jpg]
همان طور که گفتیم، Armello در تاریخ ۱ سپتامبر انتشار جهانی خواهد داشت و با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار فروخته خواهد شد. البته این را هم باید گفت که از ۱ اوت دیگر این بازی در Steam Early Access قابل دسترسی نخواهد بود و این به این معناست که اگر شما می‌خواهد همین حالا بازی را بگیرید و نسخه قبل از انتشار آن را تجربه کنید (که جایزه‌های مخصوص و انحصاری با خود می‌آورد) وقت زیادی ندارید و باید زود دست بکار شوید.
در Armello، بازیکنان کنترل یکی از حیوانات درون بازی (که هم‌شکل انسان می‌باشند و گونه‌های مختلفی از آن‌ها در بازی وجود دارد) را به دست می‌گیرند و باید سعی کنند با حرکت بین خانه‌های شش‌ضلعی درون صفحه بازی، نبردها را کامل کنند و به‌جنگ‌کردن با دیگر بازیکنان و دشمنانشان بپیردازند. البته آن‌ها باید کاملا از پیروزی خود، با کارهایی مانند جمع کردن منابع مهم و یا حمله به پادشاه خسته درون صفحه بازی، کاملا مطمئن شوند.
Armello، از سال ۲۰۱۲ در حال ساخت است و در اصل قرار بود، برای تبلت‌ها انتشار یابد تا اینکه سازندگان پلتفرم‌ مقصد بازی را به PC تغییر دادند. شایان به ذکر است که، این بازی از کمپین کیک‌استارتر خود ۳۰۰٫۰۰۰ دلار جمع‌آوری کرده است. همچنین آخرین بروزرسانی‌ها از این کمپین، طرح‌ها و نقشه‌های سازندگان برای آینده بازی را نیز معلوم کردند.

Source
ممنون بابت خبر.

این جور بازی ها به نظرم زیاد جالب و دلچسب نیستن!ولی گاهی وقتا بازی های کوچکی مثل این می تونن یه شاهکار بشن.امیدوارم بازی خوبی بشه.

بازم ممنون و خسته نباشید بابت خبر.