Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: فریم‌ریت بازی Final Fantasy Type 0-HD قفل خواهد بود | احتمالا در ۳۰fps
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که میدانید، بازی Final Fantasy Type 0-HD قرار است برای پلتفرم PC هم در تاریخ ۱۸ اوت مصادف با ۲۷ مرداد انتشار یابد. مطمئنا بسیاری از شما بازیکنان، به این فکر می‌کرده‌اید که آیا، بازی با فریم‌ریت قفل شده منتشر می‌شود یا نه؟ درست است؟ خوب باید گفت این چیزی است که اکثر بازی‌های پلتفرم PC از آن بهره‌‌مند هستند ولی متاسفانه، این بازی، از این ویژگی برخوردار نیست و با فریم‌ریت قفل شده برای کامپیوتر شما منتشر خواهد شد. برای اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.
[تصویر:  fftype0_Screenshots_08-672x372.png]
طبق اخبار به‌دست‌رسیده، وقتی از اکانت رسمی FINAL FANTASY در توئیتر پرسیده شده که آیا، فریم‌ریت بازی قفل شده خوهد بود یا خیر، ساندگان اینگونه جواب داده‌اند:
نقل‌قول:
متاسفانه باید بگویم که، بازی با فریم‌ریت قفل شده انتشار خواهد یافت.
FINAL FANTASY (@FinalFantasy) July 28, 2015
از آنجایی که نسخه‌های نسل‌ هشتمی بازی بر روی ۳۰fps قفل شده بودند- جدا از این حقیقت که کنسول‌های نسل هشتمی قابلیت اجرای بازی در ۶۰fps را هم داشتند- به نظر می‌رسد، نسخه PC هم روی همین فریم‌ریت قفل شده باشد. البته، از اکانت رسمی FINAL FANTASY در توئیتر این هم پرسیده شده است که بازی روی چه فریم‌ریتی قفل خواهد بود ولی، هنوز جوابی دریافت نشده است.
خوب است که بدانید، دیروز تریلری هم برای معرفی نسخه PC بازی منتشر شده است که هم می‌توانید آن را آنلاین تماشا کنید، هم دانلود کرده و در سیستم خود به تماشای این تریلر بنشینید.
چه بد

مگه مرض دارن فریم را قفل می کنند