Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Rocket League تا کنون 5 میلیون بار دانلود شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  15308541394_afe8dc2e31_o-ds1-670x377-con...50x141.jpg]
هنوز یک ماه هم از انتشار عنوان Rocket League نگذشته است و این بازی جذاب تا کنون ۵ میلیون بار دانلود شده است و شاید یکی از مهم ترین دلایل آن؛ رایگان بودن این بازی برای اعضای PlayStation Plus می‌باشد، یکی دیگر از دلایل این فروش نیز به سرگرم کننده بودن Rocket League مربوط می‌باشد. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

باید به استودیو Psyonix بابت این موفقیت، که ادامه ای بر موفقیت عنوان Supersonic Acrobatic Rocket-Powered Battle-Cars می‌باشد، تبریک گفت. به توییتی که در حساب توییتر این بازی منتشر شده است توجه کنید:

نقل‌قول: فوق‌العادست! ۵ میلیون دانلود پس از آن که ما بازی را در تاریخ ۷ ژولای(۱۶ تیر) منتشر کردیم. ادامه دادن حمایت های شما نشانه فروتنیتان است. متشکریم.

شما طرفداران بازی می‌توانید تا فردا که DLC این عنوان منتشر خواهد شد منتظر بمانید تا با جزییات و قیمت این محتوای اضافی آشنا شوید ولی تا آن زمان تصاویر این نقشه را که در این محتوای اضافی تجربه خواهید کرد، مشاهده بفرمایید. به این توییت که در این مورد توضیح می‌دهد، توجه بفرمایید:

نقل‌قول: اولین DLC ما فردا در تاریخ ۳۰ ژولای(۹ مرداد) در بلاگ پلی استیشن معرفی خواهد شد و اطلاعاتی نظیر قیمت و محتوای درون آن به اطلاع طرفداران و کاربران این بازی خواهد رسید.

شمارا به تماشای تصاویر نقشه ای، که در این محتوای اضافی جدید وجود خواهد داشت، دعوت می‌کنم:
[تصویر:  CK99SCJUEAAUMY5.jpg]