Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: کپکام نظر هواداران در مورد بازسازی Resident Evil 2 را می خواهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
ساعاتی پیش شرکت کپکتم در صفحه ی Facebook سری Resident Evil از هواداران خواسته است دلایل بازیسازی Resident Evil 2 را برای آنها شرح دهند. همانطور که در جریان می باشد از چندی پیش کپکام شروع به ساخت نسخه های بازسازی شده ی عناوین نخست مجوعه ی RE کرده و از چندی پیش درخواست ها برای عرضه ی مجدد RE2 قوت گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

[تصویر:  1rrd_re2screenremake_610.jpg]


متن اشاره شده در صفحه ی  Facebook به شرح زیر می باشد:

نقل‌قول:
سلام به طرفداران Resident Evil!
ما تیم تحقیق و توسعه ی کپکام هستیم!
پیش از هر چیز، ما از تمامی طرفداران سری به خاطر شور و اشتیاق و علاقه ی عمیقی که به این برند نشان داده اند، تشکر می کنیم. شور و شوق هواداران برای ساخت نسخه ی بازسازی شده Resident Evil 2 چیزی است که ما طی سالیان اخیر از سوی شما دیده ایم. موضوعی که به تازگی در رسانه ها نیز مطرح شده است. با این حال، به عنوان صاحب امتیاز این برند هم اکنون نمی دانم باید چه واکنشی نسبت به این اتفاقات نشان دهیم.  حال از شما می خواهیم نظر صادقانه ی خود در مورد ” بازسازی  Resident Evil 2 ” را با ما درمیان بگذارید و هویت و خط مشق آن را برای ما مشخص نمایید.


حال نظر شما چیست؟ آیا شما هم علاقه مند به بازسازی RE2 هستید؟ اگر چنین نظری دارید می توانید به اینجامراجه کنید و خواسته خود را به گوش تیم تحقیق کننده ی کپکام برسانید.

منبع
من علاقه مند به ساخت یک بازی جذاب دیگه از سری ریزیدنت هستم نه ریمیک یا ریمستر
ای کاش یه نسخه بدن بیرون که 3 نسخه اول توش باشه