Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: سونی برای مشخص کردن بازی رایگان ماه آینده PS Plus، از کاربران خود نظرخواهی می کند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ps_vote_to_play1.jpg]

سونی به تازگی تصمیم گرفته است که به کاربران PS Plus اجازه دهد که نظر خود را در خصوص بازی رایگان ماه آینده PS Plus اعلام کنند. نکته ی جالب دیگر اینجاست که از طریق یک تصویر به نظر می رسد بازی Grow Home هم برای PS4 تایید شده است. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
این سیستم به کاربران اجازه خواهد داد که بین یکی از سه بازی منتشر نشده برای این سرویس، یکی را انتخاب کنند و از بین این سه بازی سونی عنوانی که بیش ترین رای را آورده باشد، به عنوان بازی رایگان ماه آینده انتخاب خواهد کرد. آن دو بازی دیگر هم برای تخفیف در PlayStation Store قرار خواهند گرفت.
با توجه به عکس جدیدی که از این قابلیت منتشر شده است، به نظر می رسد که بازی ماجراجویی Grow Home که توسط یوبی سافت برای رایانه های شخصی ساخته شده است، در آینده برای PS4 خواهد آمد؛ زیرا این بازی بین سه بازی انتخابی این نظر سنجی قرار گرفته است.
دیروز سونی لیست بازی های رایگان ماه اوت برای دارندگان اشتراک PS Plus را منتشر کرد که در آن بازی هایی نظیر Lara Croft and the Temple of Osiris، God of War Ascension و Limbo را می توان دید.
بدون شک اضافه شدن این قابلیت می تواند بسیار برای کاربران PlayStation Plus خوش حال کننده باشد؛ زیرا با این نظر سنجی می توانند بازی های مورد علاقه خود را در ماه آینده به صورت رایگان تجربه کنند.
شما می توانید در پایین تصویری از سه بازی انتخاب شده برای این نظر سنجی را مشاهده کنید.
 
[تصویر:  ps_vote_to_play-250x140.jpg]
نظر شما چیست؟ شما به چه عنوانی رای خواهید داد و دوست دارید چه بازی هایی برای PS Plus رایگان شود.
منبع