Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اطلاعاتی درباره نحوه استریم کردن بازی های Xbox One بر روی PC منتشر شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
اخیرا مایکروسافت اطلاعاتی را درباره نحوه استریم کردن عناوین کنسول Xbox One بر روی Windows 10، منتشر کرده است‌. برای جزییات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.
 
[تصویر:  Xbox-One11-250x141.jpg]

زمانی که مایکروسافت ویندوز ۱۰ را برای PC معرفی کرده بود، گفته بود که به کنسول اکس باکس وان هم توجه زیادی خواهد داشت. همانطور که می دانید قرار است این سیستم عامل جدید برای کنسول مایکروسافت نیز منتشر شود. این مورد، باعث سازگاری بیشتر این کنسول با کامپیوتر های شخصی خواهد شد. 

یکی از بهترین موارد این است که اکنون بازیکنان این اجازه را خواهند داشت تا بازی های کنسول اکس باکس وان را، بر روی PC خود استریم نمایند. این قابلیت به بازیکنان اجازه می دهد تا عناوینی مانند Halo را بر روی PC خود تجربه کنند.

Windows 10 منتشر شده است و بازیکنان علاقه مند هستند تا روش انجام این کار را یاد بگیرند. به همین خاطر، مایکروسافت راهنمایی را برای کاربران منتشر کرده است که از شش مرحله تشکیل شده است. در ادامه می توانید این مراحل را مشاهده کنید:

مرحله ۱: کنترلر اکس باکس وان را به PC یا تبلت خود متصل نمایید. Windows 10 به طور کامل از کنترلر Xbox One، پشتیبانی می کند و از این بابت هیچ مشکلی نخواهید داشت. تنها کافی است تا مدتی را برای نصب شدن درایور ها صبر کنید.

مرحله ۲: برنامه Xbox App را در ویندوز ۱۰ اجرا کنید. این برنامه رایگان است و کار با آن، بسیار راحت می باشد.

مرحله ۳: یک حساب جدید در شبکه Xbox Live ایجاد کنید یا اینکه از حساب قبلی خود، استفاده نمایید.

مرحله ۴: کنسول اکس باکس وان را روشن نمایید. بهتر است کنسول و کامپیوتر شخصی خود را در یک اتاق قرار دهید تا بتوانید بر روی هر دوی آنها، نظارت داشته باشید.

مرحله ۵: اطمینان حاصل کنید که کامپیوتر شخصی و کنسول شما، به یک شبکه بی سیم متصل هستند. در بخش تنظیمات اکس باکس وان گزینه استریم بازی ها بر روی دستگاه های دیگر را فعال کنید. سپس به سراغ برنامه اکس باکس روی کامپیوتر خود بروید. زمانی که گزینه اتصال را انتخاب کنید، کنسول ایکس باکس را در لیست مشاهده می کنید، آن را انتخاب کنید و بقیه کارها را برنامه انجام خواهد داد.

مرحله ۶: برای استریم کردن بازی ها به صفحه اصلی Xbox App بروید و یک بازی را از لیست بازیهای اخیرا انجام شده، انتخاب کنید. بعد Play From Console را انتخاب کنید. دو گزینه خواهید داشت. هم می توانید بازی را استریم کنید و هم قابلیت استریم را تست کنید. تمام شد، اکنون می توانید از این ویژگی لذت ببرید.

منبع