Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: اکنون می توانید باندل Destiny: The Taken King کنسول PS4 را پیش خرید نمایید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
همانطور که می دانید، سونی مدتی پیش باندل Destiny: The Taken King کنسول پلی استیشن ۴ را معرفی کرده بود. اکنون، می توانید این باندل را پیش خرید نمایید. برای جزییات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Destiny-The-Taken-King-PS4-bundle-760x428-250x141.jpg]


این باندل، شامل یک کنسول PS4 سفید رنگ با تم زیبای عنوان Destiny و نسخه فیزیکی عنوان Destiny: The Taken King Legendary Edition می باشد. همچنین این باندل، ۳۹۹٫۹۹ دلار قیمت گذاری شده است. کنسول PS4 موجود در باندل، ۵۰۰ گیگابایت فضای ذخیره سازی خواهد داشت.

در صفحه رسمی باندل، این محصول به این شکل توصیف شده است:
نقل‌قول:
یک محصول ایده آل برای بازیکنان جدید و افرادی که به تازگی تصمیم گرفته اند به کنسول PS4، مهاجرت کنند.

این باندل شامل Destiny: The Taken King, Destiny, Expansion I: The Dark Below, Expansion II: House of Wolves و سه کلاس از نسخه Digital Collector’s Edition Upgrade خواهد بود. به علاوه، یک نقشه PvP رقابتی و سه پوشش  legendary برای کاربران کنسول PS4، در دسترس خواهد بود. این موارد و بسیاری از محتوا های انحصاری پلی استیشن، به مدت یک سال در انحصار کنسول های PS3 و PS4، قرار خواهند داشت.

به نظر می رسد که Destiny: The Taken King یکی از بزرگترین تغییراتی است که تا کنون در این بازی، رخ داده است. با گذشت یک سال از انتشار عنوان Destiny، محتوای اضافی The Taken King قرار است پیشرفت های زیادی را در گیم پلی این عنوان، ایجاد کند. Destiny: The Taken King در تاریخ ۱۵ سپتامبر (سه شنبه، ۲۴ شهریور ۱۳۹۴) برای کنسول های PS3, PS4, Xbox 360 و Xbox One منتشر خواهد شد.

منبع