Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Dreadnought در مراسم Gamescom 2015 حضور خواهد داشت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
استودیوی YAGER به تازگی اعلام کرد که عنوان جدید آنها که Dreadnought نام دارد، برای اولین بار، در مراسم Gamescom 2015 قابل بازی خواهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Dreadnought-feature-672x372-250x138.jpg]


بازدید کنندگان می توانند برای نخستین بار، بازی Dreadnought را در همایش Gamescom 2015 تجربه نمایند. به عنوان مثال، آنها می توانند حالت Team Deathmatch را  به صورت ۱۰ در برابر ۱۰ بر روی دو نقشه، بازی کنند. همچنین، طرفداران بازی می توانند با اعضای استودیوی YAGER به گفت و گو بپردازند.

Timo Ullmann از استودیوی YAGER در این باره گفته است:
نقل‌قول:
ما به خاطر استقبال زیاد مردم از عنوان Dreadnought از هنگام معرفی آن در سال قبل، بسیار هیجان زده هستیم. همچنین بسیار خوشحالیم که بازی در نمایشگاه Gamescom حضور خواهد داشت و در آنجا، می توانیم طرفداران بازی را ملاقات نماییم.


در بازی Dreadnought بازیکنان در نقش کاپیتان یک سفینه فضایی، قرار خواهند گرفت و می توانند بخش های مختلف سفینه خود را، ارتقا دهند و با سفینه های دیگر به نبرد بپردازند. همچنین گفته شده است که این عنوان، به صورت free-to-play خواهد بود. عنوان Dreadnought به وسیله انجین قدرتمند Unreal Engine 4 ساخته می شود و قرار است در سال ۲۰۱۶ میلادی، برای PC منتشر شود.

منبع