Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Ubisoft: از ابتدا قرار بود که یکی از شخصیت های اصلی Syndicate مونث باشد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
Ubisoft به تازگی عنوان کرده است که وجود یک شخصیت اصلی مونث در عنوان Assassin’s Creed: Syndicate، هیچ ارتباطی با اتفاقات رخ داده در نسخه Unity ندارد. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  assassins_creed_syndicate_header_evie_sn...50x146.jpg]


آقای Marc-Alexis Cote، کارگردان بازی، در مصاحبه با وبسایت Gamespot بیان کرد که از ابتدای ساخت این نسخه، قرار بود که شخصیت های اصلی مرد و زن در آن وجود داشته باشند. او در ادامه بیان کرد:
نقل‌قول:
ما تمام تمرکز خود را بر روی ساخت بازی گذاشته ایم، به شیوه ای که این دو شخصیت، در آن نقش موثری داشته باشند. ما این کار را انجام داده ایم تا یک عنوان عالی را تحویل طرفداران دهیم.

Cote بیان کرد که تیم به این خاطر دو شخصیت اصلی را در بازی قرار داد تا داستان این بازی، در مقایسه با قسمت های قبلی تازه و جدید جلوه کند. او گفت آنها نمی خواستند که یک داستان تکراری را بازگو کنند.
نقل‌قول:
این همان جایی بود که ایده خلق دو شخصیت به ذهن ما، خطور کرد.  این ایده به دو شخصیت دو قلو تکامل پیدا کرد و همچنین یک ارتباط برادر و خواهری، که قبل از این تجریه کار بر روی آن را نداشتیم. این ایده ۲ و نیم سال قبل شکل گرفت.

Hugo Giard، کارگردان طراحی مراحل بازی، بیان می کند که عقیده یوبیسافت پس از اتفاقات رخ داده پیرامون عنوان Unity تغییر کرد. شخصیت Evie در عنوان Syndicate کاملا قدرتمند به نظر می رسد.
نقل‌قول:
او و Jacob در شکل گیری حوادث داستانی بازی، نقش ایفا خواهند کرد.


عنوان Assassin’s Creed Syndicate قرار است در پاییز امسال، برای پلتفرم های PC, PlayStation 4 و Xbox One منتشر شود.

منبع
خسته نباشید اخوی ...

به نظر من یک شخصیت مونث به عنوان شخصیت اصلی بازی خیلی خوب می شه ولی به شرط اینکه شخصیت پردازی خوبی ازش دربیارن