Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Fergal Gara، رییس بخش انگلستان سونی، از سمت خود استعفا داد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  2914197-3219985784-ferga-250x188.jpg]

به تازگی بر اساس اخبار رسمی و منتشر شده ی جدید از سوی بخش اروپایی سونی، مشخص شده است که آقای Fergal Gara، مدیر سونی در انگلستان، از سمت خود به منظور شروع یک سرمایه گذاری حرفه ای جدید، کناره گیری کرده است. برای اطلاعات بیشتر با ما در ادامه ی مطلب همراه باشید.
آقای Warwick Light که هم اکنون مدیر بخش های شرقی و جنوب شرقی اروپا می باشد، در تاریخ ۱۰ اوت جانشین آقای Fergal Gara خواهد شد. البته آقای Fergal Gara همچنان تا ماه سپتامبر در این شرکت حضور خواهد داشت.
آقای Gara در این خصوص اعلام کرده است که:
نقل‌قول:
من یک دوران فوق العاده را به عنوان مدیر بخش های انگلستان و ایرلند سونی در ۴ سال اخیر تجربه کرده ام. من بسیار سپاس گذار هستم که این فرصت را در اختیار داشتم و به همین خاطر از تمامی اعضای تیم خودمان که فعالیت شگفت انگیزی داشتند، تشکر می کنم. همچنین از آقای Jim Ryan، مدیر بخش اروپای سونی، هم به خاطر تمامی پشتیبانی هایی که به همراه کل خانواده PlayStation در این دوره ی موفقیت آمیز از ما کرده اند، تشکر ویژه ای میکنم.
من امیدوارم Warwick در این سمت موفقیت خود و PlayStation را حفظ کند و بتواند در این کسب و کار هیجان انگیز به موفقیت های بیشتری برسد.
آقای Jim Ryan، مدیر بخش اروپای سونی، هم در این باره گفت:
نقل‌قول:
Fergal یک رهبر بسیار با استعدادی است و در این چهار سال با مدیریت خود توانست بسیار موفق باشد و نام تجاری ما را تقویت کند و در این موفقیت های سونی در اروپا بسیار سهیم بوده است.
آقای Jim Ryan در ادامه افزود:
نقل‌قول:
او همچنین به عنوان یک عضو کلیدی سونی در اروپا خدمت بسیاری به PlayStation کرده است. ما از او به خاطر تمام زحمات و فدارکاری هایش سپاس گذاری می کنیم و برای او آرزوی موفقیت داریم.
آقای Fergal Gara در سال ۲۰۱۱ به سونی پیوست و بر روی عرضه کنسول های PS Vita و PS4 در انگلستان نظارت داشت.

منبع
خوب بود امیدوارم موفق بشه در اینده