Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: جزئیاتی از به روز رسانی Smash Bros بر روی ۳DS و Wii U
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
نینتندو با آپدیتی که برای بازی Super Smash Bros بر روی کنسول‌های ۳DS و Wii U ارایه داده، آیـتـم سیـسـتـم آپلود یوتیوب و قسمت های مورد انتظار مـد مسابقات را اضافه کرده است. با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
 
در آپدیت نسخه ۱٫۱٫۰ دو ویـژگی جدید به صورت رایگان اضافه شده است. مد مسابقات به شما اجازه می‌دهد بـراسـاس امتیازاتی که بدست می‌آورید با دیگر بازیکنان رقابت کنید در حالیکه می‌توانید جریان مسابقاتی را که انجام داده اید را فیلم بگیرید و همراه با پیغام در یوتیوب و سیستم Miiverse به صورت همزمان آپلود کنید.
همچنین نینتندو از ارائه DLC جدید نیز پشتیبانی کرده است، گرچه شما نیاز دارید همه محتویات آنرا به صورت جداگانه خریداری کنید.
از جمله موارد قابل توجه که در این DLC اضافه شده است، stageهایی با تم‌های Hyrule Castle و Peach’s Castle که برگرفته از بازی Super Smash Bros کنسول نینتندو ۶۴ که جالب نیز می‌باشد. شما همچنین می‌توانید شخصیت Mii Fighter خود را با المان‌‌های Metroid’s Samus، افسانه Symphonia’s Lioyd Irving یا Fire Emblem’s Chrom شخصی سازی کنید. همچنین شخصیت پرطرفدار King K.Rool که قابل شخصی سازی می‌باشد نیز در دسترس است اما بصورت یک کاراکتر موجود در DLC نیست.
نینتندو قرار است حداقل یک جفت شخصیت زوج به درخواست طرفداران در DLC بعدی امسال اضافه کند اما تا آن زمان ما یک لیست کاملی از آیتم‌ها در این DLC داریم که شامل موارد زیر می‌باشد:
لوازم شخصیت Samus Mii
سری لوازم شخصیت Lioyd
لوازم شخصیت Black Knight Mii
لوازم شخصیت Chrom Mii
لوازم شخصیت Flying Man Mii
لوازم شخصیت King K.Rool Mii
لوازم شخصیت Bear Suit Mii
لوازم شخصیت Hoodie Mii
Stage مربوط به Hyrule Castle(64).c
Stage مربوط به Peach’s Castle(64).c
باندل شخصی سازی کاراکتر Mii Fighter
باندل کالکشن ۳( همه لوازم به اضافه هر دو Stage)


منبع: http://www.eurogamer.net/