Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: با پیش خرید عنوان Fallout 4 برای PS4 یک تم رایگان دریافت کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout4-250x141.png]

بازی Fallout 4 بزودی منتشر خواهد شد و امروز اعلام شد که با دریافت این بازی از PSN می‌توانید یک تم رایگان دریافت کنید. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
اگر به این صفحه مراجعه کنید می‌توانید این بازی را پیش خرید کرده و به یک تم رایگان برای PS4 خود دست پیدا کنید. پس از انتشار بازی و چک شدن فرایند پیش خرید بازی، این تم به طور خودکار برای شما در دسترس خواهد بود و شما می‌توانید آن را دانلود کنید.
البته باید گفت که فروشگاه های اینترنتی دیگر، پیشنهاد های بهتری به شما می‌دهند؛ برای مثال شما می‌توانید نسخه Pip-Boy Edition این بازی را تنها در فروشگاه eBay پیدا کنید. همچنین با دریافت این بازی از Amazon شما می‌توانید از مزایای دیگری نیز بهره‌مند شوید.
همچنین با پیش خرید این بازی می‌توانید از دریافت نسخه سالم بازی مطمئن باشید.
بسیاری از افراد مایل به لمس نسخه فیزیکی بازی هستند ولی بسیاری از بازیکنان این بازی را پیش خرید کرده‌اند. البته باید گفت که با پیشنهاد های خوبی که دیگر فروشگاه ها به شما می‌دهند این تم ممکن است نتواند شما را راضی کند.
نظر شما درباره پیشنهادات PlayStation چیست؟ آیا شما نیز برای دریافت تنها یک تم، این بازی را پیش خرید خواهید کرد؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.


منبع