Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: برای مشاهده کل محیط بازی Fallout 4 به بیش از ۴۰۰ ساعت زمان نیاز دارید!
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fallout_4_vault_1-1152x648-250x141.jpg]

اگر Bathesda تنها در یک زمینه حرفه‌ای باشد، آن زمینه ساخت محیط های وسیع برای بازی ها است؛ برای مثال بازی Skyrim یک بازی بسیار وسیع بود. حال به نظر می‌رسد که محیط Fallout 4 نیز بسیار بزرگ و گسترده می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
یکی از سازندگان این عنوان، آقای Jeff Gardiner در مصاحبه‌ای با OXM اعلام نمود که برای مشاهده کل محیط بازی Fallout 4 به بیش از ۴۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت!

نقل‌قول:
من حدودا ۴۰۰ ساعت برای گشت و گذار در کل محیط بازی صرف کردم و هنوز هم چیز های زیادی را مشاهده نکرده‌ام! 
این ادعا بسیار جالب و جسورانه است زیرا اگر محیط بازی واقعا به بزرگی این ادعا نباشد طرفداران بسیار ناراحت خواهند شد. چیز دیگری که این سازنده درباره آن حرف زد سیستم ساختن وسایل مختلف بود که واقعا خلاقیت شما را به چالش می‌کشد.

نقل‌قول:
برای ساختن بنا های بلند وسایل مورد نیاز شما همیشه در دسترس نیستند و در بعضی مواقع شما باید آنها را بر روی میز خود بسازید. این موضوع یک حس واقعیت را به شما انتقال می‌دهد؛ مثلا اگر یک وسیله برقی را به ژنراتور برق متصل نکنید وسیله شما کار نخواهد کرد. اگر شما وسایل خود را به کامپیوتر ترمینال متصل کنید، کنترل بهتری بر روی آنها خواهید داشت؛ برای مثال اگر شما وسیله‌ای را که قابلیت پخش موسیقی دارد ساخته باشید و آن را به کامپیوتر ترمینال متصل کنید، می‌توانید به آن دستور بدهید که به چه نحوی موسیقی را پخش کند. 

با توجه به این اطلاعات، می‌توان زمان زیادی را در زمین های خالی و بایر گذرانده و خانه ها و وسیله های مختلفی را به وجود آورد.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما سیستم خلاقیت و ساخت و ساز این بازی را می‌پسندید؟ با نظراتتان ما را آگاه کنید.

منبع
نقل‌قول: من حدودا ۴۰۰ ساعت برای گشت و گذار در کل محیط بازی صرف کردم و هنوز هم چیز های زیادی را مشاهده نکرده‌ام! 

400 ساعت گشته و هنوز چیز زیادی ندیده ؟ یا ابر فضر یعنی اگه بخواهیم چیز زیادی ببینیم دقیقا با محاسبات چیزی حدود :

کم = 400 + زیاد = * وقت گرانبها = 6000 ساعت زمان خالص نیاز داریم

ممنون بابت خبر  :heart:  S0 (18)
منکه به این چیزا اعتقادی ندارم.اکثرش بازار گرمیه.ویچر هم میگفتن بالای 200 ساعت میخاد در 110 ساعت کل بازی رو چه فرعی چه اصلی چه گنج ها و کلا همه چیز رو درو کردم.به نظرم هایپ بیخوده.