Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: قابلیت "رای دهید تا بازی کنید" PS Plus توسط سونی تایید شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  ps-plus-voting-2-250x140.jpg]
چندی پیش خبری منتشر شد مبنی بر اینکه قرار است قابلیتی به PS plus اضافه شود و این امکان را به کاربران بدهد که به یک بازی رای دهند تا آن عنوان در همان ماه رایگان شود. در همان زمان چندین بازی نیز مورد حدس و گمان کاربران قرار گرفت و اکنون این موضوع توسط کمپانی سونی تایید شده است ولی قرار نیست این اتفاق هر ماه تکرار شود. با ما در ادامه مطلب همراه باشید تا با جزییات این طرح بیشتر آشنا شوید.
در بلاگ پلی استیشن اشاره شده است که مشترکین PS Plus می‌توانند به یکی از بازی های مختلف پلی استیشن ۴ رای بدهند و هر بازی که بیشتری رای را جمع آوری کرده باشد به طور رایگان در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و علاوه بر آن، دیگر عناوین با تخفیف های مخصوص به خود در اختیار کاربران این کنسول نسل هشتمی قرار خواهند گرفت.
سونی یک زمان مشخص را برای آغاز این ویژگی مشخص نکرده و فقط به این نکته بسنده نموده است که به زودی شاهد این قابلیت خواهیم بود و افزود:
نقل‌قول:
ما برای شما جزییات بیشتری داریم که به اطلاع شما خواهیم رساند؛ جزییاتی مانند زمان شروع رای گیری، عناوین حاضر در رای گیری و اینکه چطور می‌توانید رای خود را ثبت کنید.
بلاگ اروپایی پلی استیشن توضیح داد:
نقل‌قول:
لازم به ذکر است که قابلیت ” رای دهید تا بازی کنید” یک ویژگی ماهانه نیست و در فواصل زمانی مختلف در طول سال اجرا خواهد شد. ما عاشق این هستیم که به نظرات کاربران خود گوش دهیم و واقعا در مورد اجرای این ویژگی انحصاری هیجان زده می‌باشیم که امیدواریم از آن لذت ببرید!
اگرچه سونی هیچ کنفرانس خبری را در Gamescom 2015 برگزار نمی‌کند، اما ممکن است در مورد این ویژگی در این نمایشگاه، که هفته آینده برگزار می‌شود، بیشتر بشنویم و اطلاعات جامع تری را به دست بیاوریم ولی با توجه به عدم حضور سونی در این نمایشگاه، این موضوع تقریباً متنفی شده می‌باشد.
مجموعه بازی هایی که برای تخفیف در PS plus حاضر می‌شوند برای پلی استیشن ۳، پلی استیشن ویتا و پلی استیشن ۴ در دسترس خواهد بود ولی ویژگی “رای دهید تا بازی کنید” و بازی رایگان مربوط به آن به طور انحصاری در دست پلی استیشن ۴ می‌باشد.

منبع