Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بررسی ایمیل های بتای بازی Fifa 16
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  fifa-16-new-1024x576-250x141.jpg]

اخیرا کاربران، به صورت اتفاقی انتخاب شده و ایمیل های عضویت در بتای بازی Fifa 16 را دریافت نمودند و ارسال این ایمیل ها هنوز ادامه دارد. امروز می‌خواهیم به بررسی این ارسال ها و بتای بازی بپردازیم. برای مشاهده این بررسی، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
ابتدا بگذارید تعریف بتا و تفاوت آن را با دمو و آلفا شرح دهم. پس از ساخت برخی از قسمت های یک بازی، سازندگان اقدام به انتشار یک نسخه آلفا از بازی می‌کنند که در اصل نسخه‌‌ای ناتمام و بعضا با مشکل است. پس از اظهار نظر طرفداران و گزارش مشکلات، سازندگان بازی را کامل تر کرده و مشکلات آن را تا حدی از بین می‌برند. پس از انجام این مراحل، یک نسخه بتا از بازی منتشر می‌شود. این نسخه هم مانند آلفا دارای مشکلاتی است که تعداد آنان نسبت به مشکلات نسخه آلفا کم تر است. بار دیگر طرفداران نظر خود را درباره بتای بازی گفته و سازندگان به برطرف کردن مشکلات بازی و کامل کردن آن می‌پردازند. پس از تکمیل بازی یک نسخه دمو از بازی منتشر می‌شود. هدف از انتشار یک نسخه دمو، مشاهده بازخورد بازی و جذب یک بازیباز به سمت آن بازی است.
حال می‌خواهیم به بررسی ایمیل های ارسال شده برای برخی کاربران برای ثبت نام در بتای بازی Fifa 16 بپردازیم.
به نظر می‌رسد که مدت زمان در دسترس بودن این بتا ده روز باشد. البته اطلاعات بسیار زیادی هنوز منتشر نشده‌اند و ما منتظر هستیم. همچنین پس از پایان این ده روز دسترسی بازیبازان به این بتا گرفته خواهد شد و پس از آن شما باید نظر خود را انتقال دهید.
طبق ایمیل هایی که به دست کاربران رسیده است باید گفت که این بتا تنها برای پلتفرم های PS4 ،PS3 ،Xbox 360 و Xbox One در دسترس خواهد بود و PC بازان نباید منتظر دریافت هیچگونه ایمیلی باشند.
نکته دیگر درباره ایمیل ها آن است که یک بازیکن به طور اتفاقی برای یک بخش از بازی انتخاب خواهد شد؛ برای مثال ممکن است شما برای تجربه قسمت Pro Clubs و دوستتان برای تجربه قسمت Career Mode دعوت شده باشد. در این ایمیل ها درخواست برای بازی کردن این بخش ها به چشم می‌خورد:
  • Pro Clubs
  • Career Mode
  • Online Seasons
  • Ultimate Team
همچنین برای داشتن دسترسی به بتای این بازی تنها دریافت این ایمیل کافی نیست و شما باید در آن ثبت نام کنید.
نظر شما درباره این بازی و بتای آن چیست؟ شما نیز ایمیلی را دریافت کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.