Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: گزارشات مالی SEGA نشان از افت درآمد این شرکت دارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  6146405678_47a223500d.jpg]

طبق آخرین گزارشات مالی منتشر شده توسط کمپانی نامدار SEGA، اوضاع به خوبی پیش نمی رود و درآمد و سودآوری شرکت چندان بر وفق مراد مدیران نیست و عملا درسراشیبی زیان قرار گرفته اند. با ما همراه باشید.

گزارشات منتشر شده؛ حاکی از کاهش ۴۲ درصدی فروش خالص سگا می باشند که طبق آن ها، درآمد کلی حاصل از فروش، رقمی برابر ۵۲٫۹ میلیارد ین (معادل ۴۲۶ میلیون دلار) و ضرردهی عملیاتی نیز حدود ۹٫۵ میلیارد ین (۷۶ میلیون دلار) و دست آخر زیان خالص کمپانی رقمی برابر ۷٫۹ میلیارد ین (۶۳٫۸ میلیون دلار) گزارش شده است.

نمایندگان سگا؛ آمار و ارقام پایین در فروش و درآمد شرکت را تا حد زیادی به اوضاع نابسامان و پرتلاطم اقتصاد جهانی نسبت می دهند. همچنین به گفته خود کمپانی، مشکلات دیگری اعم از کاهش میزان تقاضای نرم افزار و بازی ها، مراکز و ماشین آلات تفریحی در ژاپن، در این اوضاع نامطلوب مالی دخیل بوده اند. (سگا علاوه بر تولید بازی ها کامپیوتری و کنسول های خانگی، در ساخت تجهیزات سرگرمی در مراکز تفریحی مانند فروشگاه ها، هتل ها و… نیز، دست دارد)
سگا در این رابطه اینگونه توضیح می دهد:

نقل‌قول: اقتصاد هنوز ناپایدار و بسته به شرایط و نیازمند زمان بیش تر برای احیای کامل است که علت این امر، وجود شک و تردید نسبت به بازار ها و اقتصاد های خارجی است که این نبود اطمینان هم؛ ناشی از علل عمده ای مانند کاهش سرعت رشد اقتصادی کشور ها و بازار های نوظهور و بحران بدهی در کشور های اروپایی می باشد.

در اوایل سال جاری، کمپانی سگا از برنامه هایش برای محدود سازی و جابجایی دفاترش در آمریکای شمالی خبر داده بود که گویا موانعی نیز بر سر دفاتر سگا در ژاپن، اروپا و سایر مناطق دیگر آمریکای شمالی نیز وجود دارند که شاید سرنوشت آن ها نیز به بسته و یا حداقل محدود شدن بیانجامد.


نظرات خود را با در میان بگذارید.

منبع
شاید  ورشکسته بشن؟