Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: به احتمال زیاد نسخه بعدی بازی Destiny در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ منتشر خواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  destiny_2014_game-1920x1080-250x141.jpg]

طبق گفته یک منبع داخلی از استدیو Bungie، نسخه بعدی بازی Destiny با نام Destiny 2: Shattered Suns منتشر خواهد شد. این طور که مشخص است Bungie تمرکز بیشتری را بر روی بخش داستانی بازی گذاشته است زیرا این بازی توسط نویسندگان هالیوود نوشته خواهد شد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 
همچنین طبق گفته این منبع داخلی و آگاه، Bungie و Activision در حال کار بر روی یک نوع بسته الحاقی رایگان هستند که جای بسته های الحاقی امروزی را خواهند گرفت. این بسته الحاقی چیزی شبیه به Battlefield Premium و یا Call of Duty Elite خواهد بود.
همچنین اینطور که به نظر می‌رسد Shattered Suns (خورشید های خرد شده) در سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی (از ۱۰ شهریور تا ۸ مهر سال ۱۳۹۵ هجری خورشیدی) منتشر خواهد شد. در زیر می‌توانید تمام اطلاعات منتشر شده را مشاهده کنید:

نقل‌قول:
نسخه بعدی بازی Destiny با نام Destiny 2: Shattered Suns نسبت به نسخه پیشین خود یک بازی کاملا متفاوت و جدید خواهد بود که در ماه سپتامبر سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر خواهد شد. در این نسخه شخصیت های قسمت قبلی بازی وجود خواهند داشت و شما آنها را کنترل خواهید کرد. این نسخه تمرکز زیادی بر روی داستان زندگی Osiris و تلاش او خواهد داشت. باید گفت که دشمنان جدیدی برای این در حال توسعه است. همچنین در Destiny 2 مکان اصلی برای گشت و گذار، Mercure است. Bungie حتی چند نویسنده هالیوودی را نیز برای نوشتن قسمت داستانی بازی استخدام کرده است و صدای Ghost نیز تغییر پیدا کرده است. نکته دیگر آن است که Bungie قصد انتشار هیچگونه بسته الحاقی را برای Destiny 2 نخواهد داشت ولی چیز های مختلفی همچون سیاره های جدید را به صورت رایگان در دسترس شما قرار خواهد داد. 



درآخر باید بگویم که این بازی تنها برای گرفتن پول و تجارت ساخته نخواهد شد. دلیل این امر نامه‌ای بود که Activision از Blizzard دریافت کرد. نامه‌ای که Blizzard در آن به مواردی که نباید در بازی های mmorpg (نقش آفرینی آنلاین چند نفره) استفاده کرد اشاره کرده بود و یکی از آن موارد تجارت بود.

به نظر شما ما باید به این منبع اعتماد کنیم؟ آیا یک نسخه جدید از بازی Destiny در راه است؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.