Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: بروزرسانی جدید Xbox One هم اکنون در دسترس اعضای پیش نمایش قرار گرفت
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  xbox-one-featured-image-250x169.png]

تنها چند ماه تا زمان عرضه بزرگترین بروزرسانی سیستم عامل Xbox One باقی مانده است و مایکروسافت نیز باحل مشکلات باقی مانده درحال آماده سازی برای این بروزرسانی بزرگ است.
این بروزرسانی که شماره آن xb_rel_1508.150728-2200 می باشد سعی کرده است مشکلات به وجود آمده با Internet Explorer را حل کند همچنین حل چندین مشکل دیگر که در ادامه می توانید بخوانید:
- Internet Explorer : تعدادی از کاربران ما، مشکل بیرون انداختن (Crash) کردن این برنامه را داشتند، با استفاده از این آپدیت دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت اما اگر بعد از نصب بروزرسانی بازهم با این مشکل رو به شدید پس از اجرا نمودن Internet Explorer سریعا دکمه های RT و LT به همراه Y را فشار بدهید، این کار باعث می شود کوکی های Internet Explorer حذف شود و مطمئنا دیگر به مشکلی بر نمی خورید.
- Backward Compatibility : بعضی از عناوین نسل قبل هنگام اجرا برروی Xbox One قابل رویت توسط دوستان نبودند و هنگامی که شما مشغول بازی بودید برای دوستان عنوان Default Title به نمایش در می آمد با این بروزرسانی دیگر چنین مشکلی دیده نمی شود.
- Xbox Fitness : وقتی کنسول را با حالت Instant-On خاموش می کردید پس از روشن شدن و اجرا نمودن این برنامه کینکت هنوز تصویر قبلی شما را نشان می داد، با این بروزرسانی دیگر چنین مشکلی نخواهید داشت.
این بروزسانی ابتدا برای اعضای پیش نمایش (Preview) در دسترس است و پس از مدتی برای بقیه کاربران عرضه می شود.
اعضای پیش نمایش در طول ماه چندین بروزرسانی دریافت می کنند و پس از اینکه این کاربران به مشکل خاصی برنخوردند ، این بروزسانی ها در قالب یک آپدیت برای بقیه کاربران عرضه می شود.
 

منبع