Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: عنوان Angry Birds 2 بیش از ۵ میلیون بار دانلود شده است
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
طبق اطلاعاتی که به تازگی منتشر شده است، عنوان پرندگان خشمگین ۲ در دو روز گذشته بیش از ۵ میلیون بار، دانلود شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  angry-birds-2-ds1-670x377-constrain-250x141.jpg]

 پس از موفقیت بی نظیر نسخه اول عنوان Angry Birds و افول تدریجی آن در طی سال های‌ گذشته، عده زیادی فکر می کردند که Rovio با انتشار Angry Birds 2 نمی تواند موفقیت های قبلی را تکرار کند و به نوعی شکست خواهد خورد.

با این حال، بر طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده است، این عنوان با گذشت دو روز از انتشار خود، به آمار پنج میلیون دانلود دست پیدا کرده است. [font=tahoma]Rovio در یک توییت موفقیت بازی را اعلام کرد و بیان کرد که با گذشت ۳۶ ساعت از انتشار پرندگان خشمگین ۲، آنها به آمار دانلود ۵ میلیونی دست پیدا کرده اند. Angry Birds 2 در تاریخ ۳۰ جولای (پنجشنبه، ۸ مرداد ۱۳۹۴) منتشر شد و در ۱۲ ساعت اولیه، یک میلیون نفر آن را دانلود کردند.

[/font]

نخستین پرندگان خشمگین تا ماه جولای ۲۰۱۴،  ۲ بیلیون بار دانلود شده بود. به نظر می رسد که دنباله آن- در واقع دوازدهمین قسمت مجموعه- هم پتانسیل رسیدن به چنین آماری را داشته باشد. در ادامه توییت این استودیو را مشاهده می کنید:

نقل‌قول:
بی نظیر است، عنوان Angry Birds 2 در مدت زمان ۳۶ ساعت، ۵ میلیون بار دانلود شده است. هواداران ما فوق العاده هستند.
— Rovio (@Rovio) July 31, 2015



[img=0x0]https://gamefa.com/wp-content/uploads/2015/08/CLSD6xCVEAAL4MJ-150x150.png[/img]
منبع