Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: می‌توانید Fallout 4 Pip Boy Edition را از شعبه ایتالیای سایت GameStop خریداری کنید
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Fallout4_PIPBoy_Edition_ESRB_1434323636-250x158.jpg]

تمام نسخه های بازی Fallout 4 Pip Boy Edition به سرعت به فروش رفتند و توسعه دهنده بازی Fallout 4 نیز اعلام کرد که شما فرصت پیش خرید این بازی را نخواهید داشت زیرا دوباره ساخته نخواهد شد؛ اما این طور که به نظر می‌رسد شعبه ایتالیای سایت GameStop هنوز چند عدد دیگر از این نسخه بازی Fallout 4 را در انبار خود دارد. برای دریافت اطلاعات بیشتر، به ادامه مطلب مراجعه کنید. 

[تصویر:  Fallout-4-Pip-Boy.jpg]

در تصویر بالا می‌توانید مشاهده کنید که قیمت این نسخه از این بازی ۱۲۹٫۹۸€ است و البته تنها در شعبه ایتالیای سایت GameStop قابل خریداری می‌باشد. البته باید گفت که این نسخه از بازی Fallout 4 در این سایت، تنها برای پلتفرم های PS4 و Xbox One در دسترس است.

Bathesda اعلام کرده بود که این نسخه از بازی Fallout 4 دیگر ساخته نخواهد شد؛ اما به دلیل تقاضا های بسیار زیاد طرفداران، ممکن است مجبور به تجدید نظر در این باره بشود. 
Pete Hines در آخرین اظهار نظر خود درباره این موضوع گفت:

نقل‌قول:
متاسفم، ما نمی‌توانیم نسخه های بیشتری از Fallout 4 Pip Boy Edition را تولید کنیم. 

قبلا گفته شده بود که برای مشاهده کل محیط این بازی، به بیش از ۴۰۰ ساعت زمان نیاز خواهید داشت.

لازم به ذکر است که بازی Fallout 4 در تاریخ ۱۰ نوامبر سال جاری (معادل با ۱۹ آبان سال جاری) برای پلتفرم های PS4 ،Xbox One و PC منتشر خواهد شد.
نظر شما درباره این بازی چیست؟ شما نسخه Pip Boy Edition این بازی را پیش خرید کرده‌اید؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع