Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تریلر جدیدی از Mother Base در هفته جاری منتشر می شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  13-03-27-17-40-18-6919-ss-96.jpg]

کونامی اعلام نمود که آن ها یک تریلر جدید برای عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در چهارشنبه هفته جاری منتشر خواهند کرد که در آن بخش های مختلف و اساسی Mother Base به نمایش در خواهد آمد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
تریلر مذکور، بخش های شخصی سازی و گزینه های ساخت و ساز را برای همگان روشن می نماید، و هم چنین عناصر پایگاه عملیات مقدماتی یا به اختصار (FOB) نیز به نمایش در می آید که به تمامی بازیبازان در بخش چند نفره یا آنلاین اجازه می دهد تا به پایگاه بازیبازان دیگر نفوذ کرده و منابع مورد نیاز خود را غارت نماید.
علاوه بر این، کونامی از یک تریلر جدید با تمرکز بر محیط کل بازی رونمایی خواهد کرد. هر دو تریلر مذکور قرار است در ساعت ۷ غروب به وقت BST چهارشنبه هفته جاری به نمایش در آیند.
عنوان پر طرفدار و زیبای Metal Gear Solid V: The Phantom Pain در تاریخ ۱ سپتامبر سال جاری، مصادف با شه شنبه ۱۰ شهریور، برای کنسول های نسل هفتمی و نسل هشتمی و رایانه های شخصی منتشر می شود.
نظر شما در این باره چیست؟ آیا شما نیز برای مشاهده دو تریلر جدید عنوان Metal Gear Solid V: The Phantom Pain لحظه شماری می کنید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.