Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Vega به عنوان Street Fighter 5 باز می گردد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  character_header_vega_alt-250x84.jpg]

امروز Capcom اعلام نمود که نینجا اسپانیایی محبوب سری عناوین Street Fighter، یعنی Vega، به سری باز می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در ادامه مطلب همراه باشید.
در اولین رونمایی از عنوان Street Fighter 2، شخصیت Vega ظاهر عجیبش را به همگان نشان داد و تا سر حد ممکن آن را حفظ نمود. در عنوان Street Fighter 5، سبک مبارزه او با حرکات پنجه بوکس گسترش یافته است که شامل لوازم جانبی سه تیغه می شود.
بازیبازان می توانند بین داشتن یا نداشتن پنجه بوکس او یکی را انتخاب نمایند که باعث می شود ضربات متفاوت و ویژگی های حمله مختلفی را در زمان مورد نیاز خود داشته باشند. دو حالت متفاوت نیز می توانند برای به دست آوردن Combo های جدید نیز با یکدیگر تلفیق شوند. با این حال، این ویژگی تنها زمانی قابل استفاده است که Vega هم چنان پنجه بوکس خود را داشته باشد، چرا که وقتی پنجه بوکس را از دست بدهد، دیگر نمی تواند تا پایان مبارزه آن را به دست آورد.
از جزئیات V-Skill و V-Trigger شخصیت Vega در تریلر معرفی وی برای عنوان Street Fighter 5 نیز رونمایی شده است. در تریلر مذکور، نخست جاخالی او که می تواند با یک ضد حمله انجام شود را مشاهده می نماییم که هنوز تغییر نکرده است. پس از آن می بینیم که Vega شاخه گل رزی را به سوی حریف خود پرتاب می نماید و اگر شاخه گل با حریف برخورد کند، سری حملات سنگینی را از پشت متحمل می شود.
عنوان Street Fighter 5 در مارس سال ۲۰۱۶ برای پلتفرم های PS4 و رایانه های شخصی منتشر می شود.
تریلر معرفی شخصیت Vega نیز طی ساعات آتی به عنوان آپدیتی در همین خبر قرار می گیرد.
نظر شما در این باره چیست؟ شما چه عملکردی را از Vega در عنوان Street Fighter 5 پیش بینی می نمایید؟
نظرتان را با ما در میان بگذارید.





من عاشق این شخصیت بودم :Dاستایل خاصی داره :D :cool: