Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Tetsuya Nomura: قصد انتشار Kingdom Hearts 2.5 Remix را برای PS4 نداریم
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
در حالی که تا انتشار عنوان Kingdom Hearts 3، زمان نسبتا زیادی باقی مانده است، برخی از افراد مشتاق عرضه شدن نسخه های قدیمی سری، برای کنسول نسل هشتمی PS4 هستند. به تازگی آقای Tetsuya Nomura، صحبت هایی در این زمینه کرده است. برای اطلاعات بیشتر در ادامه خبر با گیمفا همراه باشید.

[تصویر:  Kingdom-Hearts-HD-760x428-250x141.jpg]


مدتی قبل، آقای Tetsuya Nomura بیان کرده بود که بازی های Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX و  Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX، ممکن است در زمان نامشخصی برای کنسول PS4 نیز منتشر شوند . هر چند با توجه با آخرین مصاحبه ای که ایشان انجام داده است، به نظر می رسد تفکراتش تغییر کرده است.
آقای Nomura، کارگردان سری، در مصاحبه ای با وبسایت Ruliweb، بیان کرد که ایده ی خود را تغییر داده است. او درباره عنوان Kingdom Hearts 3 و درخواست هایی که از جانب طرفداران دریافت می کنند، صحبت کرد و سپس گفت:
نقل‌قول:
اخیرا ما درخواست های فراوانی را مبنی بر انتشار عناوین Kingdom Hearts HD 1.5 ReMIX و Kingdom Hearts HD 2.5 ReMIX[i] بر روی کنسول PS4 دریافت کرده ایم. متاسفانه، باید بگویم که هیچ برنامه ای برای انجام این کار نداریم.[/i]


این موضوع، اندکی ناراحت کننده است. اما در حال حاضر بهتر است که تیم سازنده، تمام تمرکز خود را بر روی ساخت عنوان Kingdom Hearts 3 بگذارد. البته آنها می توانند وظیفه ساخت آن دو عنوان را، به استودیوی دیگری بسپارند تا این بازی های قدیمی برای کنسول PS4 نیز منتشر شوند.

منبع