Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Call of Duty قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل Xbox One را شامل نمی شود
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Black-Ops-21-250x141.jpg]

عنوان Call of Duty رای های بسیاری را برای به اجرا درآمدن برروی Xbox One بدست آورده بود. اما متاسفانه شانس این را ندارد که از قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل Xbox One بهره ببرد. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

شرکت مایکروسافت به تازگی لیست بلند بالایی از بازی هایی که برروی Xbox One از قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل پشتیبانی می کنند را منتشر کرده و در بین این لیست بلند بالا، خبری از Activision نمی باشد.
ماه پیش و در ابتدای رای گیری ها، عنوان Red Dead Redemption از سوی شرکت راک استار، بیشترین رای را برای این قابلیت انحصاری Xbox One دریافت کرده بود ولی پس از مدتی، عنوان Black Op 2 جای آنرا گرفت و رای های بسیار زیادی را در مدت زمان کمی دریافت کرد. اما گویا قرار نیست انتشاری صورت بگیرد!
گویا شرکت Activision اهمیت زیادی را برای این درخواست هواداران قائل نشده است. چراکه طبق گفته Aaron Greenberg، تا موافقت سازنده نباشد، امکان انتشار Call of Duty برروی Xbox One با قابلیت بهره بردن از پشتیبانی بازی های نسل قبل، وجود ندارد.
مایکروسافت امروز تایید کرد که تمامی دارندگان کنسول Xbox One، می توانند در ابتدای ماه نوامبر سال ۲۰۱۵، از قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبل این کنسول استفاده کنند.
لطفا نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

گیمفا / علیرضا خنجری