Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: تخفیفات فروش ویژه تابستانه PSN همچنان ادامه دارند
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  20245236666_fd948456dc_z-ds1-670x377-constrain.jpg]

در دومین و آخرین هفته از فروش ویژه تابستانه PSN، فهرست بلند تر و چشم گیر تری از این تخفیفات در دسترس قرار گرفته اند. با ما در ادامه خبر همراه باشید.
 همانطور که اشاره شد، این تخفیفات مربوط به هفته دوم و آخر فروش تابستانه می شوند که پیشنهادات وسوسه کننده ای را ارائه می دهند و درست همانند هفته اول ، گستره کاملی از کنسول های PS3، PS4، PS Vita و حتی PSP را نیز شامل می شوند!

از هیجان انگیزترین تخفیفات می توان به عناوین Assassin’s Creed Unity، Lords of the Fallen و Oddworld: Stranger’s Wrath HD اشاره کرد. همچنین فیلم هایی جذابی مانند Interview و Project Almanac و نیز فصل دوم سریال محبوب Black Sails نیز و بسیاری دیگر در این بین هستند. برای مشاهده فهرست کامل تخفیفات، به این لینک مراجعه کنید
.
با وجود این پیشنهادات، شما ۷۰ درصد تخفیف دریافت خواهید کرد و اگر از اعضای Plus باشید، این تخفیف به ۸۰ درصد خواهد رسید که بسیار به صرفه و از دید بنده، عالی به نظر می رسند. فروش تابستانه سه شنبه هفته آینده (۲۰ مرداد) در ساعت ۹ صبح به وقت آمریکا به پایان خواهد رسید. پس بهتر است که سریعا تصمیم خود را برای خرید از PSN بگیرید!

نظر شما چیست؟ آیا این تخفیفات شما را برای خرید از PSN وسوسه کرد؟

منبع