Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gamescom 2015: یک هارد اضافه ۲ ترابایتی برای Xbox One معرفی شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
بله؛ بالاخره انتظار بسیاری از Xbox One و Xbox 360 بازان تمام شد و حالا، آن‌ها می‌توانند از یک هارد ۲ ترابایتی اضافه برای کنسول‌های نسل هشتمی و هفتمی خود که ساخته مایکروسافت است استفاده کنند. برای اطلاعات تکمیلی با ما در ادامه مطلب همراه باشید.

[تصویر:  Xbox-One-2TB-HDD-250x170.jpg]

این هارد اضافه یا اکسترنال که توسط Microsoft و Seagate ساخته شده و طبق گزارشات Seagate امسال به بازار خواهد اومد، از USB ورژن ۳٫۰ پشتیبانی می‌کند و قیمت آن برای خریداران، ۱۱۰ دلار خواهد بود. قابل ذکر است که این هارد اضافه یا اکسترنال، در دو رنگ سبز و سیاه، قابل تهیه خواهد بود که مطمئنا به رنگ و طرح کنسول Xbox One زیبایی می‌بخشد.
تصویری از این هارد اکسترنال:
[تصویر:  Xbox-One-2TB-HDD-250x170.jpg]
این هم نوشته‌ای است که توسط بلاگ قدیمی Nelson انتشار یافته:
نقل‌قول:
این هارد اکسترنال ۲ ترابایت هارد دیسک اضافه را به Xbox شما می‌آورد که به شما قدرت کافی برای انجام بازی‌ها را می‌دهد. این هارد به اندازه کافی کوچک است تا در کیف یا کوله پشتی شما جا شود و اصلا نیاز به یک جای بزرگ و محفظه مخصوص ندارد. کنسولتان به طور خودکار این دستگاه را تشخیص می‌دهد و شما نیاز به انجام کار خاصی نخواهی داشت. از این هارد برای انجام تعداد زیادی بازی و نصب آن‌ها در چند دقیقه، لذت ببرید.
مدتی پیش بود که مایکروسافت مدل یک ترابایتی Xbox One را نیز معرفی کرد ولی مطمئنا این مقدار هارد برای یک بازیکن حرفه‌ای، کافی نبوده است. ولی با این هارد ۲ ترابایتی عظیم، از آنجایی که بازی‌های خوب امروزی ۳۵ تا ۵۰ گیگ حجم دارند، می‌توان عناوین بسیار زیادی را بر روی Xbox One تجربه کرد.
خبرنگار: مهیار درخشان
منبع