Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: چرا Gears 4 در Gamescom نبود؟ مایکروسافت توضیح می دهد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
دیروز نمایش مایکروسافت در Gamescom برگذار شد و خبری از دو عنوان Gears 4 و Gears of War: Ultimate Edition نبود. اکنون مایکروسافت دلیل اینکار خود را توضیح می دهد. با ما در ادامه خبر همراه شوید.

[تصویر:  gears-of-war-ultimate-edition-250x140.jpg]

دیروز مایکروسافت با نمایش خود دهان همه را باز گذاشت و خیلی ها این شرکت را تحسین کردند. اما خبری از Gears 4 و Gears of War: Ultimate Edition نبود. دلیل این عمر طبق گفته مایکروسافت، این بود که قوانین حاکم بر اروپا جوری تعیین شده است که از نظر قانون، اینگونه بازی ها برای بازیکنان این کشور ضرر دارد! طفلکی های نازک نارنجی!!
طبق صحبت های سازنده، Gears of War از دسته بازی های ممنوع کشور آلمان بوده و این بازی در این کشور اجازه نمایش و یا نشر را ندارد! آلمانی ها کمی روحیه لطیفی داشته و با بازی کردن اینگونه بازی ها، یک مقدار شب خواب می بینند!
اما خبر خوب برای آلمانی ها این است که بازی ممنوع نبوده اما تحت تدابیر شدید امنیتی و نظارت قرار داشته و اگر بخواهد منتشر شود، بسیار محدود خواهد شد.
اما اشکالی ندارد. با اینکه نمایشی از بازی وجود نداشت اما مایکروسافت اعلام کرد تمامی افرادی که این عنوان را برروی XBox One بخرند، تمامی سری را برروی Xbox 360 از طریق قابلیت پشتیبانی بازی های نسل قبلی، می توانند تجربه کنند.
Gears of War: Ultimate Edition در تاریخ سه شنبه، ۳ شهریور ۱۳۹۴ برروی XBox One به صورت انحصاری منتشر می شود. همچنین، Gears 4 نیز در سال ۲۰۱۶ به صورت انحصاری برای Xbox One منتشر می شود.

خبرنگار: علیرضا خنجری
آلمانی ها با بازی کردن این بازی ها شب کابوس میبینند ؟
خود این آلمانی ها کل دنیا رو تو کابوس برده بودن با جنگ جهانیشون
حالا جدا از شوخی واسه من هم عجیب بود که چرا نمایشش ندادن ولی ازش اسم زیاد بردن که فهمیدم از چه قراره