Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gamescom 2015: عنوان Final Fantasy 7 Remake توسط انجین Luminous ساخته نخواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  final-fantasy-7-remake-screenshot-2-760x428-250x141.jpg]

سازندگان بازی Final Fantasy 7 Remake، نمی خواهند از انجین قدرتمند Luminous استفاده کنند. برای جزییات بیشتر، در ادامه خبر با ما همراه باشید.
در حالی که عنوان مورد انتظار Final Fantasy XV به وسیله انجین Luminous ساخته می شود، سازندگان نسخه بازسازی شده ی فاینال فانتزی ۷، قصد استفاده از این انجین را ندارند.
وبسایت Nova Crystallis در جریان همایش Gamescom 2015، مصاحبه ای را با Hajime Tabata انجام داده است. آقای Tabata کارگردان عنوان Final Fantasy XV است.‌
بر طبق گفته های Tabata، سازنده های عنوان Final Fantasy 7 Remake، برنامه ای برای استفاده از انجین Luminous ندارند. بازی Kingdom Hearts 3، در زمان معرفی قرار بود از انجین Luminous استفاده کند اما بعدا سازندگان تصمیم گرفتند که ساخت بازی را با Unreal Engine 4 ادامه دهند. بنابراین، ممکن است سازندگان Final Fantasy 7 Remake نیز، از Unreal Engine 4 استفاده نمایند.
همانطور که می دانید، Unreal Engine توسط سازندگان زیادی به کار گرفته می شود و استفاده از آن، نسبتا راحت است و دردسر زیادی ندارد. در مجموع، باید صبر کنیم تا متوجه شویم Square Enix از چه انجینی استفاده خواهد کرد.
ظاهرا در سال های اخیر، Square Enix میزان شکیبایی طرفداران را مورد آزمایش قرار داده است. به این خاطر که بازی های Final Fantasy XV و Kingdom Hearts 3 هنوز، تاریخ انتشار مشخصی ندارند و در Gamescom 2015 نیز در این زمینه، موردی مطرح نشد‌.
تاریخ انتشار عنوان Final Fantasy 7 Remake نیز هنوز، مشخص نشده است. احتمال دارد که این بازی درسال ۲۰۱۷ منتشر شود.
گیمفا / ابراهیم ثمرصفا

UE 3 یکی از محبوب ترین موتور های بازی سازی نسل هفتم بود و بازی های خیلی زیادی با استفاده ازش ساخته شدن. بازی هایی که تم هنری و فانتزی داشتن هم  مثل، Dishonored یا Bioshock Infinite، اکثرا طی چند سال آخر نسل هفتم با این انجنین ساخته شدن. بازی هایی از قبلی مورتال کامبت و بتمن هم با همون انجین ساخته شدن. 
UE 4 هم یکی از قدرتمند ترین انجین های نسل هشتمی هشتمی هست و همین حالا هم بازی های خیلی زیادی دارن با استفاده ازش ساخته میشن. البته الان دیگه اکثر شرکت های بزرگ انجین های مخصوص به خودشون رو دارن و از همونا برای ساخت بازی هاشون استفاده میکنن و کم پیش میاد که برن سراغ انجین هایی که توسط جا های دیگه ساخته شدن. 
توی تریلرایی که از FF XV هم پخش شدن میشه خیلی راحت متوجه قدرت انجین لومینوس شد، اما خب در UE 4 هم انتخاب خوبی به عنوان یه انجین محبوب که زیاد بین بازی سازایی که از انجین های مخصوص خودشون استفاده نمیکنن و مخصوصا بازی ساز های مستقل هستش.
تریلر معرفی نسخه باز سازی شده FF 7 هم که توی ای 3 پخش شدش به نظرم خیلی جالب بودش. موسیقی که باهاش هم پخش میشد خیلی خوب بود. فکر کنم این همونی باشه که بر اساس نسخه اصلیش هم یه انیمیشن (به نظر خودم که انیمیشن خیلی بدی بود) ساخته شد.