Forum Gamefa | انجمن بازی های کامپیوتری گيمفا

نسخه‌ی کامل: Gamescom 2015: عنوان Minecraft 2 به این زودی ها ساخته نخواهد شد
شما درحال مشاهده‌ی نسخه‌ی متنی این صفحه می‌باشید. مشاهده‌ی نسخه‌ی کامل با قالب‌بندی مناسب.
[تصویر:  Minecraft-Xbox-One-250x141.jpg]

استدیوی Mojang سازنده عنوان پرطرفدار Minecraft؛ اعلام کرده است که نسخه دوم این بازی به این زودی ها ساخته نخواهد شد و منتظر چنین خبری نباشید. برای جزئیات بیش تر با ما همراه باشید.
استدیوی Mojang با معرفی نسخه ویندوز ۱۰ بازی محبوب و سند باکس Minecraft تعهد خود را برای پشتیبانی از این بازی تا سال های آینده نشان داده است. آقای Jonas Martensson مدیر عامل استدیوی Mojang در مصاحبه ای با وبسایت IGN در طی برگزاری نمایشگاه Gamescom 2015، در جواب به سوالاتی در مورد نسخه دوم ماینکرافت اینگونه پاسخ دادند:
نقل‌قول:
اول از هر چیز، تا به امروز هیچ بحثی در مورد ساخت Minecraft 2 نشده است. من نمی گویم که تا ابد چیزی به نام Minecraft 2 وجود نخواهد داشت، حداقل این امر در آینده ای نزدیک به وقوع نخواهد پیوست. به احتمال زیاد همین نسخه اول دست کم تا سال ۲۰۲۰ و یا حتی بیش تر هم پشتیبانی خواهد شد.
همچنین به نظر می رسد که مایکروسافت نیز اصراری بر ساخت نسخه دوم این عنوان ندارد. ولی در پشتیبانی از بازی دیدگاهی متفاوت با Mojang دارد. آقای Matt Booty مدیر کل Microsoft Game Studios در باره حمایت از بازی گفته است:
نقل‌قول:
نظر ما این است که باید با بروزرسانی های دائمی و فرایند های مستمر، به پشتیبانی از این بازی بپردازیم.
شاید تا چند سال آینده شاهد نسخه جدیدی از Minecraft نباشیم، ولی به اطمینان نسخه دومی در کار خواهد بود. عنوان ماینکرافت با گستره وسیعی از پلتفرم ها و هم اکنون با آغاز به کار نسخه بتا بر روی ویندوز ۱۰، به یکی از مفرح ترین و جذاب ترین بازی ها تبدیل شده است و با بروزرسانی های جدید، قرار نیست که کسی به این زودی ها از این بازی خسته شود!
نظر شما در این باره چیست؟

گیمفا / الوند فایقی